המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

כל הגויים יודעים, שמשיח נמצא בארץ ישראל, שהוא אדם, חי וקיים, עם אשה וילדים. הפלא הגדול - שהגויים שרים למשיח ולא יודעים מה הם שרים (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

בורא עולם, אבא שבשמיים ואבא שבארץ, היה מחובר לעם ישראל מתחילת אמירת הסליחות, מראש השנה, עשרת ימי תשובה ויום הכיפורים הקדוש, סוכות, שמחת תורה והושענא רבה. נכנסנו לשנת תשע"ח, להתחלת ספר בראשית, לשנה הטובה ביותר שתהיה אי-פעם! תהיה שנה מבורכת בכל טוב לארץ ישראל הקדושה וליהודים בארץ ישראל הקדושה. שנה גשומה, שנה של גשם בריא וטוב, של מים בשפע לחקלאות ולבני האדם לשתייה. שנה של ארבע עונות – סתיו, חורף, אביב וקיץ - מדויקות מאוד ורק בארץ ישראל הקדושה. שנה של שפע ושל חזרה בתשובה גדולה מאוד ושנה שכל היהודים בעולם יעלו לארץ ישראל הקדושה!

בורא עולם אבא שבשמיים מתעתע בכל העולם. יש רוח עם מלאך חזק, שעוברת ממקום למקום, רוח שיכולה לפגוע בכמה מקומות באותה שנייה, שעושה אסונות טבע, סכסוכים בתוך מדינות ומסביב להן, התפרצויות הרי געש, רוחות קשות, אש ושריפות ופיגועים בכל העולם שלב אחר שלב - עשר המכות בצורה שונה בכל מקום ומקום. הקדוש-ברוך-הוא כועס מאוד מאוד על כל מדינה, ראש ממשלה ונשיא, שרוצים להפריע לארץ ישראל הקדושה, לנגוס ולקחת חלקים מארץ הקודש. בורא עולם יִפְגע בהם קשה ביותר, הם יקבלו מכה ממלאך הרוח, ויקבלו את עשר המכות בצורה שונה. שינסו, אז תיראו מה קורה למדינה שרוצה להפריע לארץ ישראל הקדושה. כל המכות בעולם, כל אסונות הטבע וכל הפיגועים והסכסוכים, קורים בגלל שרוצים להפריע ליהודים בארץ ישראל הקדושה. דבר אחר, כדי שהיהודים בחו"ל 'יתקפלו' ויברחו ויבואו לגור בארץ ישראל הקדושה. זה דיבורו של אבא שבשמיים עם היהודים בחו"ל, עם היהודים בארץ ישראל ועם כל הגויים בעולם שהם נגד ארץ ישראל.

רוסיה וארה"ב משחקות ומתעתעות בכל המזרח התיכון, חוץ מארץ ישראל. כולם מתאמנים על סוריה והמזרח התיכון. רוסיה מוכרת נשק ואמריקה מוכרת אוכל. ארה"ב ורוסיה משחקות 'שח-מט' ביניהן על המזרח התיכון, הן רוצות לשלוט על המזרח התיכון, כדי שכולם יראו שהן שולטות בעולם. בישראל הן לא יכולות להפריע ולתעתע. בארץ ישראל הקדושה, במוח היהודי בלבד, יש ידע וסודות גדולים ועמוקים על כל מדינה בעולם. על איזו מדינה לגלות ועל איזו לא. זו מתנת-אל מריבונו של עולם. היהודים בארץ ישראל הקדושה חזקים ביותר, מעל כולם.

בארה"ב ורוסיה עסוקים בצרות שלהם ולמרות הכל, הם רוצים לפרסם את כוחם בעולם. יש שיחות עם צפון קוריאה, עם ארה"ב ועם כולם. לא יהיה אטום בעולם. אם יהיה אטום אחד - יבואו עוד מאה ולא יישאר שריד של אדם בעולם. אז לא יהיה אטום, יהיה משיח ובית מקדש שלישי. בסך הכל, צריכים המנהיגים לרדת מהעץ, והכל יהיה טוב.

אסונות הטבע הקשים בעולם, גורמים לכל מדינה להתעסק עם עצמה ולא עם אחרת.

הפלסטינים שטוענים שאין להם איפה לגור, בורא עולם מציע להם הצעה, להקים מדינה פלסטינית מרפיח המצרית לכיוון הים ומצרים ויחיו כמו מלכים. אם את עשרות המיליארדים שהעולם זורק בגלל אסונות הטבע, יתנו לפלסטינים להקים מדינה במדבר סיני - יהיה שקט לאותן מדינות. אבל החמאס והפלסטינים לא רוצים שלום וגם לא יהיה איתם שלום. הקנאה, הרוע והשנאה שלהם - להרוס את ארץ ישראל. הפגישות שנערכות בינם לבין עצמם ועם מצרים, זה כדי לקבל עוד כסף, נגמר להם הכסף.

מצרים, סיסי רוצה שיעזבו אותו בשקט, יש לו צרות צרורות בצרורות בארצו.

סוריהתמשיך להיחרב ולהיהרס וימשיכו כל צבאות העולם להתאמן בה. את כל הניסיונות והטילים החדשים מנסים עליה, מהים, מהיבשה ומהאוויר.

דאע"ש עושים עבודה שאף אחד בעולם לא עושה. הם מקיימים את המשפט של בורא עולם ומבצעים אותו: "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה". הם מתרבים כמו נמלים, כמו ג'וקים, הורגים אחד - נולדים מאה. הם מפוזרים בעולם, בסוריה ובתורכיה. אף אחד לא יודע מה זה דאע"ש. דאע"שים – הם מוסלמים קיצוניים וממזרים. הקדוש-ברוך-הוא מברך את כל הגויים שרוצים להילחם בישראל: חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שהטבע בעצמו יתקן את תיקונו בעולם הזה.

איראן פוחדת מישראל פחד מוות, יותר מאשר פוחדת מרוסיה וארה"ב. הם יודעים שליהודים בישראל יש תעוזה, אומץ וכוח שאין לאף אחד בעולם, ושיש לעם ישראל את הצבא הכי חזק ויש ליווי מהקדוש-ברוך-הוא.

תורכיה, ארדואן איבד כל שליטה על תורכיה, הוא חולה במצב קשה וסופני. הקדוש-ברוך-הוא מרדים אותו כדי שהעולם יראה מי זה ארדואן. דאע"ש והמורדים שולטים בתורכיה, ארדואן חושד כל פעם בקבוצה אחרת והורג. בקרוב יקומו כולם ויהפכו את תורכיה לתוהו ובוהו. כל זה קורה בגלל שזִלזל וביזה את העם היהודי שגרים בארץ ישראל הקדושה.

ירדן, המלך הרים ידיים, הוא בלחץ נוראי בגבול שבין סוריה לירדן כי המסתננים נוהרים בהמוניהם לירדן. השלטון של ירדן הולך ונגמר, המלך מחכה לטראמפ.

טראמפ הוא בין החכמים הגדולים בעולם. נותן הרגשה טובה לכולם.

כל המלכים וראשי הממלכות יודעים שלא מתעסקים עם היהודים בארץ ישראל, כי עם כל מה שעוברים היהודים מאז תחילת העולם, הם רק הולכים ומתרבים ושולטים בכל מיליארדי האנשים בעולם, לכן הקנאה והשנאה. "וכאשר יְעַנו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".

יהודים בחו"ל, לעלות דחוף דחוף לארץ ישראל הקדושה. בורא עולם מבקש מכם כבר המון שנים ותיראו כמה אתם בסכנה היום, סכנה גדולה לחייכם, אין לכם הגנה. כל היהודים שקופים וכולם מזהים ומכירים אתכם. האנטישמיות מתחזקת בכל יום יותר מאתמול. יהודים! פעם השנאה הייתה בסתר, היום בגלוי.

בארץ ישראל הקדושה, הכל מוגן ושמור. הבטיח הקדוש-ברוך-הוא את ארץ ישראל לאברהם, יצחק ויעקב, לבניהם ולצאצאיהם – זו הבטחה של הקדוש-ברוך-הוא! ארץ ישראל, ארץ הצבי גדֵלה ומתרחבת, כמה שיבואו - יש פרנסה לכולם, יש ארבע עונות יפות בשנה, יש צבא הכי חזק בעולם ואת הכלכלה הכי טובה בעולם.

חיזבאללה, נסראללה ולבנון, נשיא לבנון פוחד מנסראללה ועושה שטויות. בסופו של דבר, נשיא לבנון ייפגע לפני נסראללה, נשיא לבנון שמח שצה"ל הורס את כל התחמושת שמגיעה מאיראן לחיזבאללה, בעצם כולם שמחים בזה. כל מי שמרים גבה או מאיים או רוצה לפגוע בישראל - דמו בראשו.

דבר חדש, מהשנה החדשה תשע"ח, הקדוש-ברוך-הוא הפסיק לרחם על הגויים, כי הם לא רוצים להיכנע. הם רוצים להרוס ולפגוע בארץ ישראל וביהודים בארץ ישראל, שבזכותם העולם הזה קיים!

בארץ ישראל, יש חומה וענן מאש, רופאים הכי טובים, תרופות הכי טובות, הממשלה הטובה ביותר שהייתה אי-פעם, צה"ל קדוש המגן ושומר על ארץ ישראל, כדי שנוכל לישון, להתפלל ולהתפרנס בכבוד.

יהודים, לעשות השתדלות ולא להגיד 'לי זה לא יקרה'. אדם שמרים ידיים ונכנס לשאננות ואדישות, מפסיד את חייו. אדם שעושה השתדלות בכל דבר – נפתחים לו החיים והוא מוגן ושמור לחיים ארוכים.

99% מתאונות הדרכים הן באשמת הנהגים. הטלפונים הניידים והתנהגות של זלזול בחיים, גורמים לתאונות, פצועים ומוות. נהגים שינהגו ברצינות וישמרו על עצמם, יקבלו הגנה מהקדוש-ברוך-הוא. אם יזלזלו בגופם, רוחם ונשמתם – בורא עולם ייקח להם את נשמתם באותו רגע.

כל הגנבים והרמאים, אנשי הזימה והשוחד - כולם ייתפסו.

הורים יהודים, לשמור על ילדיכם מסמים, הימורים, שתיה חריפה והתבוללות. כל אמא תשמור את בתה מהתבוללות. לחלק גדול מהגויים יש מחלות קשות ביותר ועוד נשמע שנדבקו מהם במחלה הקשה ביותר.

המסתננים הפולשים לאירופה לא יעזבו אותה לעולם ויימשכו הפיגועים.

כל הגויים יודעים, שמשיח נמצא בארץ ישראל, שהוא אדם, חי וקיים, עם אשה וילדים. הפלא הגדול - שהגויים שרים למשיח ולא יודעים מה הם שרים. משיח בא לעשות טוב לעולם כולו, ליהודים בראש ובראשונה, ואחר כך לכל העולם לפי דרגותיהם. נמאס לכל הגויים לסבול. משיח פועל ועובד, בן אדם, עם אשה וילדים, אדם פשוט. בשמיים הכתירו אותו, וברוחניות יש לו גלימה ושרביט וכתר בראשו. ה'יחידה' שמחוברת אליו - זה הוא בעצמו. משח אותו הקדוש-ברוך-הוא, הכתיר אותו הקדוש-ברוך-הוא, הלביש אותו גלימה כחולה ונתן לו כתר בראש ושרביט ביד. בזמן פעולה, ה'יחידה' מחוברת למשיח תחתון. משיח עובד ופועל, בלילות לא ישן - פועל פעולות רוחניות וביום פעולות חומריות. מגן ומכפר על כל הדור. ביום הכיפורים הזה, משיח לקח על עצמו להציל את כל היהודים שהם יהודים אמיתיים. שנה חדשה של ציפייה שלא הייתה אף פעם, מכל השנים, לגילוי משיח בן דוד ברחמים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר