צפו בתיעוד

ראשון לציון: אברך חרדי הוכה באמצע הרחוב ללא כל סיבה

האברך הוכה באמצע רחוב רוטשילד בעיר כאשר לפתע זינק עליו אדם הכה אותו נמרצות כשהוא מפיל אותו לקרקע ונמלט מהמקום. חמיו ל'כיכר השבת': "אסור לנו לעבור על זה בשקט" (חדשות חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

האם ההסתה בעקבות הפגנות הפלג הירושלמי היא זו שגרמה לתקיפה החמורה? אברך חרדי בראשון לציון הותקף השבוע ללא סיבה ליד 'שפע דיל' ברחוב רוטשילד במרכז העיר, המעשה תועד במצלמות האבטחה, נזק גופני קשה נגרם לאברך.

חמיו יעקב רוב מספר ל'כיכר השבת' על המקרה המזעזע והחמור: "החתן שלי עמד ליד הסופר בשקט ושלווה ופתאום אותו אדם תוקף אותו ללא כל סיבה. מרביץ לו ומשכיב אותו על הקרקע. החתן שלי אברך תמים. אדם שלא רב עם אף אחד ופתאום הוא ספג מכות רצח באמצע הרחוב ללא כל סיבה".

"לא יודע האם זה בגלל שנאת דתיים או שאולי הוא לא נורמלי אבל מה שבטוח זה שמדובר במקרה חמור. אדם שצועד ברחוב וחוטף מכות ללא כל סיבה אסור לעבור על זה בשקט", טוען חמיו של האברך שהוכה.

לדבריו, הוא נפצע ופונה לבית החולים. "יש לו כאבים בראש ובעין וייתכן חלילה שנגרם נזק בלתי הפיך. מסרנו תלונה במשטרה ואנחנו מקווים שיתפסו את הפושע ויבררו את מניעיו ויעמידו אותו לדין".

אייל בן זיקרי יו"ר איגוד בני התורה ראשל"צ מסר בתגובה למקרה החמור: "איגוד בני התורה ראשון לציון מביע זעזוע מהמקרה האלים והמסוכן שחווה האברך במרכז העיר שלשום ומצפה מרשויות החוק לעשות את עבודתם בצורה המהירה, מאחלים לר' יוסף רפואה שלימה ובריאות איתנה".

אחד העסקנים בראשון לציון אומר לכיכר השבת: "מדובר במקרה איום ונורא. אני מקווה שהוא אכן משוגע. לא רוצה לחשוב על כיוון שבגלל ההסתה נגד הציבור החרדי בימים האחרונים על רקע ההפגנות גרמה לכך שאדם חילוני שפוי ירים יד ויכה אברך חרדי ככה סתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר