דאגה גדולה

הרבי מויז'ניץ ממונסי שרוי בחולשה; החסידים יתאספו לעצרות תפילה

בחסידות ויז'ניץ במונסי מארגנים היום, יום ראשון, עצרת תפילה רבתי בכל בתי הכנסת בארץ ובתפוצות למען בריאותו של כ"ק האדמו"ר, השרוי בחולשה גדולה מזה כחודש (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ מונסי (צילום: דוב לענטשעווסקי, 'א בליק' )

בחסידות ויז'ניץ במונסי מארגנים היום (ראשון) פרשת 'לך לך' עצרת תפילה רבתי בכל בתי הכנסת בארץ ובתפוצות למען בריאותו של כ"ק האדמו"ר, השרוי בחולשה גדולה מזה כחודש.

בכרוז שהופץ בריכוזי החסידות נכתב כי "לאור מצב בריאותו של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א יתאספו בבתי מדרשנו די בכל אתר ואתר ברוב עם בעצרת תפילה רבתי לאמירת כל ספר תהילים לבקש ולעורר רחמי שמיים לרפואתו ולהחלמתו".

עצרת התפילה המרכזית תתקיים בבית המדרש הגדול של החסידות במונסי שתחל בשעה 3.45 אחר הצהריים (שעון ארה"ב) בתפילת מנחה ומייד לאחר מכן ייאמרו דברי התעוררות על ידי הדיין של הקהילה הגה"צ רבי אברהם ניסן ניימן ולאחר מכן אמירת כל ספר התהילים ברוב עם.

ל"כיכר השבת" נודע כי מזה למעלה מחודש שרוי הרבי שהינו זקן האדמו"רים בארץ ובעולם בחולשה גדולה ועל כן בשל הדאגה למצבו הכללי הוחלט לערוך את עצרות התפילה.

יצויין כי אחיינו האדמו"ר מויז'ניץ קרא לקהל החסידים במהלך טיש נעילת החג בהיכל בית המדרש בקריית ויז'ניץ בבני ברק להתפלל למען בריאותו של דודו אותו הוא מחשיב כאדמו"ר מויז'ניץ שכולם כפופים לו.

הציבור נקרא להרבות בתפילה עבור הרב הצדיק רבי מרדכי בן מרגליא לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר