זעם בחברון

כך המחבל יידה אבן על ראש הילד היהודי • צפו

מחבל ערבי יידה אבן גדולה על ראשו של ילד מהיישוב היהודי בחברון במעיין אברהם שבעיר. המחבל נצפה במצלמות האבטחה כשהוא מגיח במהירות מיידה אבן ונמלט • צפו (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות האבטחה)

ילדים מהישוב היהודי בחברון שבילו בשבת בצהריים במעיין אברהם, הותקפו על ידי מחבל ערבי שזרק עליהם אבן גדולה מגובה רב. אחד הילדים נפגע בראשו, איבד את ההכרה ונפל לתוך המעיין ורק בנס לא טבע למוות.

בדרך נס הצליח להיחלץ ובעזרת חבריו להגיע לטיפול רפואי. הילדים התעשתו ורצו בחזרה לתל רומידה להזעיק עזרה ולקבלת טיפול רפואי מנהג אמבולנס תושב השכונה שפינה את הילד לבית החולים הדסה עין כרם.

הילד מאושפז במיון ילדים עם כאבי ראש חזקים ו-10 תפרים להשגחה והמשך בדיקות וטיפול. כוחות צה"ל פועלים בגזרה לאתר את המחבל שנצפה בבירור במצלמות האבטחה כשהוא מיידה את הסלע על הילדים.

תגובת היישוב היהודי בחברון: "ההסתה הבלתי פוסקת לרצח יהודים בחברון מתחילה מראש העיר שהוא עצמו רוצח מורשע שידיו מגואלות בדם 6 קורבנותיו. בבית הסמוך למעין מתקיימת פעילות אינטנסיבית של אנרכיסטים פורעי-חוק, בראשות עיסא עמרו המסית באופן קבוע נגד הישוב היהודי בחברון. הישוב דורש לסגור לאלתר את מרכז ההסתה של עיסא עמרו הפועל בצמוד לשכונת אדמות ישי ולמעין. אנו קוראים לצה"ל וכוחות הביטחון להגיב באופן שיבהיר לרוצחים הפוטנציאליים הבאים שהטרור אינו משתלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר