"על חם"

67 פלסטינים נתפסו באמצע גניבת ענק. צפו

לוחמי מג"ב הצליחו לעצור גניבת ענק של טונות ענבים ועגבניות מחממות היישוב שקף שבדרום. הלוחמים שהגיעו למקום הופתעו מכמות הגנבים והסחורה שנקטפה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל הפועלים בגזרת הדרום, סיכלו אמש (מוצאי שבת) את מה שנראה כניסיון גניבת התוצרת הגדול ביותר בשנים האחרונות בדרום. ניסיון גניבה של עשרות טונות של תוצרת חקלאית מחממות היישוב שקף שבדרום.

67 פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים עסקו על פי החשד בשעות האחרונות בגניבת טונות של ענבים ועגבניות מחממות היישוב שקף הסמוך לקו התפר. חוקרי מג"ב מעריכים בשלב הזה כי נקטפו בין 20-24 טון ענבים ובין 5-7 טון עגבניות אותם ניסו לגנוב.

אל המקום בו זוהו הפלסטינים, מהכפר בית עווא שעסקו ככל הנראה בשעות האחרונות בגניבת התוצרת, הוקפצו כוחות מג"ב רבים שהופתעו לגלות מבצע לגניבת ענק של כ-40 פלסטינים קטינים ועוד כ-27 פלסטינים בגירים אשר קטפו את התוצרת החקלאית והעבירו אותה בארגזים ובדליים חזרה למספר כלי רכב שהמתינו בשטחי יו"ש ומשם על פי החשד נסעו למכור את התוצרת בשוק המקומי שבכפר הפלסטיני בית עווא השוכן בסמוך לשקף, מצידו השני של הגדר.

בנוסף לכמות הענקית של התוצרת שנקטפה, ביצעו החשודים נזקים גדולים לחממות ולרכוש החקלאי שהיה במקום מתוך כוונה על פי החשד להשחית ולהסב נזק רב.

לוחמי מג"ב עצרו לחקירה כ-27 חשודים בגירים מהכפר בית עווא וכי הקטינים הוחזרו לכפר ושוחררו במקום.
בנוסף הוחרמו 4 רכבים ששימשו על פי החשד את הגנבים.

חוקרי מג"ב שהגיעו למקום עסוקים כעת באיסוף ממצאים, ראיות, עדויות ובגיבוש תמונת מצב מלאה לגבי הנזקים שנגרמו במקום ולגבי כמות התוצרת שנקטפה ונמצאה במקום. עוד נבדק מהיכן וכיצד הצליחו הפלסטינים לחצות את גדר הביטחון בגזרת התפר. במג"ב כבר החלה חקירת האירוע במטרה לגבש תשתית ראייתית כנגד העבריינים ולהעמידם לדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר