"נקבע תאריך שרירותי"

גורמים במשטרה: לשכת נתניהו מנסה לשחק על זמן

כשחוקרי המשטרה רצו לקבוע מועד לחקירת ראש הממשלה, הם נתקלו קודם בעובדה כי נתניהו הגביר את קצב נסיעותיו לחו"ל, לאחר מכן בחגים וכעת ב"לו"ז צפוף". כנראה נמאס להם (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המפכ"ל אלשיך (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בחקירותיו הקרובות, הצפויות, של ראש הממשלה נתניהו במשטרה, הוא צפוי להידרש לענות לחומרים רבים שנאספו לגביו עד כה בפרשיות השונות. לשם כך נצרכת לפחות עוד חקירה אחת ארוכה, שאולי תפצול לשתי חקירות קצרות.

אך לפי הפרסום ב'ידיעות אחרונות', חוקרי המשטרה פנו כבר יותר מפעם אחת ללשכת ראש הממשלה, כדי לתאם את המועד שבו יגיעו למעון בבלפור ויחקרו אותו באזהרה, אך לא נענו.

הכתב אלי סניור מדווח, כי במשטרה חשים שבלשכת נתניהו "מנסים לשחק על זמן", ובכוונה לא מזדרזים למצוא מועד לחקירה. תחילה היה נתניהו במסעותיו המדיניים בחו"ל, אחר כך היו החגים, ובין לבין "ראש הממשלה עסוק מאוד".

אלשיך מתייחס לטענות נתניהו על ההדלפות (צילום: ישי פורת, ynet)

החוקרים לא תכננו "לשבור את הכלים" בחקירה הרגישה וחיכו למועד מוסכם, אך לאחר שהבינו שבלשכת ראש הממשלה לא ממהרים, הבינו שצריך לעשות מעשה ולגלות נחישות על מנת לסיים את החקירה בזמן הקרוב.

בשיחות סגורות אומרים גורמים במשטרה, כי "נראה שלמישהו בצד השני טוב למתוח את החקירה", ולכן הם העבירו בימים האחרונים מסר ללשכת ראש הממשלה כי אם לא יתקבל תאריך לחקירה בימים הקרובים, הם ייאלצו לקבוע תאריך באופן שרירותי, כפי שנקבע לנחקרים אחרים, וראש הממשלה יהיה חייב לעמוד בו.

מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה לפרסום ב'ידיעות אחרונות'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר