פרסום ראשון

רבני רמות הסירו את החרם מבריכת השכונה

בתום משא ומתן מורכב הודיעו רבני שכונת רמות על הסרת החרם מבריכת השכונה, וזאת לאחר שנחתם הסכם שבמסגרתו הוסדרה השחייה הנפרדת בבריכה (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

פרסום ראשון: בתום משא ומתן מורכב ואין ספור דיונים הודיעו רבני שכונת רמות על הסרת החרם מעל בריכת השכונה, וזאת לאחר שנחתם הסכם בין רבני השכונה ועמותת "שחייה בקהילה" להנהלת מינהל קהילתי רמות אלון הסכם, שבמסגרתו הוסדרה השחייה הנפרדת בבריכה.

ל"כיכר השבת" נודע כי ההסכם כולל הקפדה על כל כללי הקדושה והצניעות, וקיבל את ברכת הדרך מגדולי ישראל ורבני השכונה ובראשם נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן. את המשא ומתן ניהל חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט אברהם בצלאל.

במכתבם כותבים רבני השכונה: "הננו להודיע לציבור כי לאחר משא ומתן ארוך עם הנהלת הבריכה, הושגו שעות נפרדות לציבור החרדי דתי, תוך דגש על כל ענייני הצניעות וקדושת השבת, תחת פיקוח של עמותת 'שחיה בקהילה' שהיא אחראית כל התפעול מטעם הרבנים ורק עליה אנו סומכים".

עוד כותבים הרבנים: "הציבור הקדוש יוכל לחזור לבריכה לפי לוח הזמנים של השעות הנפרדות הנושא את החותמת מאושר מטעם רבני השכונה".

על המכתב חתומים רבני השכונה הגאונים הרב שלמה ניימן, הרב ישראל גולמן, הרב אוריאל איזנטל, הרב אורי בנון, הרב דן בן משה, והרב אטאלי.

חבר מועצת העיר אברהם בצלאל אמר ל"כיכר השבת" כי "לאחר ביצוע התנאים המוסכמים הציבור החרדי יהנה משירותי בריכת רמות, ללא חסמים הלכתיים והשקפתיים, יוצב פיקוח צמוד על קיום תנאי ההסכם והשמירה על כל גדרי ההלכה.".

לדבריו: "המשא ומתן היה קשה ומתיש , ונראה היה כי פעמים רבות נקלע המו"מ למבוי סתום. אך בסייעתא דשמיא ושילוב ידיים אמיץ של כל הגורמים הובלנו להסדרת העניין ברגישות לכלל האוכלוסיות בשכונה, לשביעות רצון התושבים, מבלי להתפשר על שום הלכה או השקפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר