הגיע הזמן לסדר את שידת מוצרי הטיפוח שלנו

בחורף העור נוטה להתייבש עקב שימוש במחממים, תנורים ומזגנים, הלחות יורדת והעור הופך לפגיע ורגיש. כיצד נתכונן? מדריך, כללים וטיפים (סטייל, שיווקי)

ארגון מחדש של שידת מוצרי הטיפוח. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר בישראל ממליצה על הצעדים הבאים:

מומלץ להחליף את מרקמי הקיץ הקלים, שברובם היו על בסיס מים או ג'ל, למרקם עשיר יותר על מנת להעניק הזנה ולחות לעור.

למשל: קרם לחות Resilience Lift Extreme, קרם למראה מוצק יותר, ממצק ומחליק את העור. מקנה לעור מראה מתוח יותר וזוהר, מלא אנרגיה ונעורים. מעניק את כל התועלות להן זקוק עור בוגר- מתיחה, זוהר ולחות.

אפשרות נוספת, היא לשלב מוצר תיקון (סרום) על מנת להגיע לתוצאה טובה יותר ואפקטיבית.

למשל מוצרי התיקון שלנו:

סרוםAdvanced Night Repair - Synchronized Recovery Complex II : מתקן את נזקי העבר הנראים לעין ומסייע להתמודד עם ההשפעות המזיקות של הסביבה הנראות על העור. החורף הוא בדיוק הזמן הנכון לטפל בעור מכל ההשפעות הסביבתיות של הקיץ- כגון קרני השמש האולטרה סגולות, עשן וזיהום אוויר.

רובינו נוטות לנהל שגרת טיפוח בבוקר, זה הזמן גם להוסיף קרם לילה במרקם עשיר יותר, כידוע בלילה העור אינו חשוף לקרינה ורדיקאלים חופשיים וזה הזמן לטפל ולשקם. למי שמרגישה שהעור יבש מגורה ואדמדם, מומלץ להשתמש במוצרים בעלי מרקם עשיר ומפנק ושאינם ריאקציוניים.

בנוסף, זה הזמן לטפל בעור באופן ממוקד יותר, טיפול בפיגמנטציה כתוצאה מהשמש, פילינגים למינם ומסכות.

טיפים כלליים

  • לעור בוגר יבש ומגורה נסו להשתמש בקרם בעל מרקם עשיר וסמיך.
  • לא לשכוח, גם לעור שמן דרושה לחות –לחות מאזנת,סופחת המעניקה מראה מאט.
  • עיניים- איזור דק ועדין ,הקפידו על שימוש נכון ועדין באזור אל תשפשפו אלא תטפחו,לא לעסות אלא להניח. זהו אזור דק בגוף הראשון להתקמט ולכן עלינו לעבוד נכון.
  • פילינג מומלץ לשימוש פעם פעמיים בשבוע בהתאם לסוג העור ומצבו. לא מומלץ כול יום. זה רק יצור גירוי יתר, קילוף ויובש. פילינג בעל חומצות ליצירת קילוף יתאים יותר בימי החורף (הקרינה עדינה יותר)
  • מוצרים עם מקדם הגנה אפשר להחליף במוצרים ללא מקדם הגנה ולהוסיף קרם נפרד במידת הצורך.
  • הזנה הקפידו על מסכת הזנה או זוהר פעם בשבוע. זהו פינוק לעור ונפש. במיוחד לפני אירוע.
אסתי לאודר ANR
הגדלה


דפנה קינקס, מנהלת ההדרכה של קליניק בישראל מעניקה אף היא טיפים לטיפול בעורנו לאחר עונת הקיץ:

בחורף, כאשר מזג האוויר קר ואנחנו מתחילים לחמם את הבתים בתנורים או במזגנים, העור נוטה להתייבש ולהפוך למחוספס. דווקא בעונה הזו יש חשיבות גדולה מאד לשמירה וטיפוח של עור הגוף, על מנת להימנע ממצבי יובש קשים, המתבטאים מיד במראה עור אפרפר, גירודים וקילופים.

דפנה קינקס, מנהלת ההדרכה של קליניק מסבירה, שלעיתים למרות העובדה שאת משתמשת בקפדנות במוצרי קוסמטיקה המיועדים לסוג עורך, עור הפנים שלך יכול להיות שומני ומלא פצעים ביום אחד ויבש מאוד ביום אחר. תופעה זו קורת לנשים רבות אשר סוג עורן לא אובחן כראוי והמוצרים שאת משתמשת בהם אינם מתאימים לך לתקופה הנוכחית.

חשוב לבצע אבחון עור מספר פעמיים בשנה על מנת לוודא את צרכי העור על פי עונות השנה.

חשוב לזכור – בכל עונות השנה - העצה הנפוצה ביותר לשמירה על עור פנים קורן היא שתייה מרובה של מים אבל גם חשוב לא פחות להשתמש בקרם לחות יעיל וטוב המותאם לסוג עורך, קרם הגנה מפני השמש ואף בסרום המתאים לסוג עורך.

כללים לשמירה על עור מפני התייבשות של דפנה קינקס, מנהלת ההדרכה של קליניק בישראל:

  • לשמירת הלחות של העור - יש להימנע מחימום יתר של החדרים.
    • אזורים בגוף יטופלו טוב יותר אם נתמקד בהם ונעניק להם את תשומת הלב הראויה. כל אזור, רצוי שיטופל בקרמים אשר מיועדים לאזור שלו ( תזכרו – תפסת מרובה , לא תפסת). בפנים השתמשו בקרם המיועד לפנים ובגוף – בקרם לגוף כמובן. ולא להזניח את אזור העיניים הדורש קרם עשיר יותר.
    • גם בחורף - השמש היא אחד הגורמים הראשונים ליצירת עור יבש וקמטים. אל תשכחי למרוח מסנן קרינה בעל SPF גבוה לפני כל יציאה מהבית ולא רק על הפנים: על הידיים, על הצוואר ועל כל פיסת עור שרואה אור.
    • יש לנגב את העור מיד לאחר המקלחת, ולא לתת למים להתאדות מעצמם. מומלץ לנגב בטפיחות ולא למשוך את המגבת על הגוף בחוזקה.
    • בחורף הרגליים נמצאות כל היום בגרביים ולכן מומלץ לאחר הרחצה, להקפיד לייבש את כף הרגל במגבת, בעיקר בין האצבעות (וכך תמנעי פטריות). מומלץ לפזר גם אבקת טלק בין האצבעות.
    • מומלץ לרכך ולשמן את כפות הרגליים כל ערב אחרי המקלחת (כשהנקבוביות פתוחות) בקרם רגיל עשיר.
    • לבעלות עור קשה וסדוק מומלץ לעשות פילינג אחת לשבוע. כמו כן כדי לתקן, לטפח ולשמר את העור, ועל מנת שיהיה מסוגל לשמור על מאגר המים בתוכו, יש להחזיר לו רמה אופטימלית של לחות ע"י הזנת העור בקרם לחות
    • בחורף מומלץ לבצע פילינג בעור הפנים. במהלך כל השנה ניתן להשתמש בתכשיר פילינג ביתי באופן קבוע אחת לשבוע, אולם בחורף אפשר לעשות פילינג עמוק יותר במכון יופי. זהו אחד האמצעים היותר יעילים לטיפול בעור יבש. יש כמה סוגי פילינג. רצוי להתייעץ עם קוסמטיקאית מומחית על סוג הפילינג הרצוי. פילינג עמוק , נעשה בדרך המרפאות או במקומות מוסמכים לכך. פילינג בינוני כדאי לעשות ביום חמישי בשבוע. הוא ישאיר אותך אדמומית בשישבת אך תוכלי לתפקד ולצאת כבר ביום ראשון.
      • מומלץ להשתמש במסכות ניקוי מטהרות להרגעת העור, וכן במוצרים המכילים ויטמין C (נוגד חמצון). כמובן שיש להשתמש באופן קבוע בקרמים ליום וללילה, המעשירים את עור הפנים בלחות ובונים את תאי העור במשך הלילה.
      • מומלץ להשתמש במוצרים ללא בישום כדי לא לגרום לגירויים נוספים.
      • מומלץ להשתמש באל-סבון עדין, נוזלי או מוצק שאינו מייבש את העור.
      • ניתן להשתמש בתחליב רחצה אותו שמים באמבט והוא יוצר שכבת הגנה על העור לשימונו ומניעת התייבשות נוספת.
      • טיפול בעור יבש נעשה גם מבפנים: צריכה של תוספי מזון חיוניים כמו אומגה 3 או מולטי ויטמין משלימה את העבודה.

שינויי הטמפרטורה נוטים להזיק לעור. סוף הקיץ, זאת התקופה האידיאלית לטפל בנזקי השמש של תקופת הקיץ (כתמי פיגמנטציה בעיקר) היות וצפויה לנו חשיפה פחותה לשמש. משום כך, מומלץ לנצל את עונות הסתיו והחורף בכדי לטפל בעור בתכשירים המסייעים בהבהרה ומאפשרים להעניק לעור גוון אחיד וזוהר.

לטיפול בכתמי עור ופיגמנטציה, שנוצרו במהלך הקיץ, ממליצה דפנה קינקס, על סדרת Even Better המטשטשת כתמים שנוצרו כתוצאה מנזקי השמש.

בסדרה 2 מוצרים מומלצים:

1. Even Better Clinical Dark Spot Corrector - מפחית הופעת כתמים כהים ומשפר ברק ובהירות העור

מסייע בהפחתה של כתמים כהים ושינויי גוון בעור. מסייע לאחידות גוון העור תוך 12 שבועות בשימוש ממושך. מסייע בהגנה והרגעת העור ובמניעת גוון לא אחיד כתוצאה מנזקי גירוי ותוקפנים סביבתיים.

עדין מספיק לשימוש יומי; ניתן לשימוש לתקופות ארוכות.

2. SPF20Even Better moisturizing- קרם לחות המטשטש כתמים עם הגנה SPF20

בתוך 4-6 שבועות של שימוש בקרם לחות ליום , מתקבל מראה עור אחיד יותר, מחזק את יכולת העור להתגונן בפני הופעת כתמים חדשים על ידי תיקון חומת המגן של העור.

מעניק לחות עשירה, מבהיר, מחדש את העור.

הסתיו הוא זמן אידיאלי לשימוש בתכשירי פילינג ומסכות להסרת תאים מתים ולחיטוי וניקוי עמוק ויסודי של עור הפנים והגוף. על מנת להגביר את האפקטיביות של תכשירי הלחות לעור, מומלץ להסיר את שכבות התאים המתים.

מומלץ להשתמש בתדירות גבוהה יותר במסכות לחות והזנה, היות והפעילות שלהן בלילה אינטנסיבית.

סדרה אחרת מומלצת לטיפול לקראת החורף היא סדרת Turnaround של קליניק– הסדרה לחידוש העור.

במהלך הקיץ נחשפנו לשמש וכעת זה הזמן לוודא כי תחלופת התאים נשארת טובה על מנת לשמר על ברק וחינניות העור.

הסרה התאים תדאג לשיפור מרקם, בהירות וזוהר העור. ככול שהתאים רעננים וחדשים יותר העור הופך לחלק ורך יותר, כמו גם בהיר יותר.

Turnaround Concentrate Visible Skin Renewer- סרום מרוכז להסרה וחידוש העור

מתאים לכל סוגי העור. חושף מיידית עור זוהר, בהיר וחלק. תערובת מתקדמת של מרכיבי הסרה הפועלת לחידוש, החלקה והבהרה של מראה העור. השיפור נראה באופן מיידי ולאורך זמן. מטשטש קמטים וקמטוטים. נטול שומן. מגביר את הפעולה של המסכה מאותה סדרה.

Turnaround Instant Facial- מסכת פילינג וחידוש לעור

מסכת גרגרים בעלת עוצמה, מספקת זוהר ומרקם חלק. מבצעת פעולה זהה ל"פילינג עמוק" בעדינות וללא גירוי. מכילה תערובת מתקדמת של מרכיבי הסרה עדינים ממקור טבעי כדי להסיר קשקשת וחספוס מהעור ולעודד התחדשות. צמצמת מראה פגמים, קמטים ונקבוביות על פני העור. מותירה את העור חלק כמשי. מבהירה ומשפרת את מרקם העור באופן מיידי על ידי הסרה ברמות שונות. נטול שומן.

על מנת לטפל בגוף אחרי החשיפה לשמש, לים ולכלור, מומלץ קרם גוף שהוא גם פילינג:

Turnaround Body Smoothing Cream4.

קרם גוף והסרה במוצר אחד. נוסחה חדישה זו מעניקה לעור יבש, קשה ומחוספס, לחות רבה לתחושה רכה ומראה עור

בריא יותר באופן מיידי. פעולת ההסרה מעניקה גוון עור אחיד, העור נראה בהיר ובריא יותר.

קליניק

אביגייל אלוני, מנהלת ההדרכה של בובי בראון בישראל מעניקה טיפים לטיפוח העור לאחר עונת הקיץ לקראת עונת החורף:

לאחר הקיץ, נגלה שעור הפנים שלנו אינו כתמיד והקיץ נתן בו אותותיו. לבובי בראון חשוב במיוחד לשוות לעור מראה בריא וקורן.

לאחר החשיפה המרובה לשמש ונזקי מזג האויר בקיץ, יש צורך בהחייאת העור והענקת זריקת לחות, לרב נראה עור מיובש, אפרורי וחסר ברק, יתכן אפילו שנראהכתמי פגמנטציה.

השלב הראשון בשגרת הטיפוח המשקמת הוא חידוש העור והסרת תאים מתים, אלו יאפשרו לעור הבריא הקורן לצאת, לכן חשוב לשלב בשגרת הטיפוח מוצרי ניקוי שמחד מסירים תאים מתים ומאידך לא מייבשים את העור- לצורך כך, בובי בראון מציעה קרם לניקוי לעור הפנים- Hydrating rich cream cleanser - תחליב ניקוי המכיל מינרלים טבעיים הממגנטים לחות ומחזירים לעור את ההזנה הנחוצה לו, ושמן אבוקדו לריכוך העור.

אחד המוצרים היעילים ביותר שבובי בראון מציעה לחידוש העור הינו פילינג ה- buffing grains פילינג עדין וטבעי העשוי כולו משעועית אזוקי יפנית גרוסה בעדינות, האזוקי עשירה באומגה 3 ו 6 שמזינים את העור תוך כדי הסרת תאים מתים, חיזוק יצירת תאים חדשים בריאים וחזקים.

הפילינג מעודד את תחזוקת המים בתאי העור ומשפר את המיצוק והאלסטיות של העור, העור הופך רך יותר ,מוצק ,בהיר יותר ובעל מרקם ומראה צעיר יותר.

לאחר ניקוי העור הסרת שכבת העור המתה והחייאת העור, ניתן להתחיל לטפל בעור במוצרים ייעודים לחידוש והבראת העור, כמו למשל סרום- intensive skin supplement - המכיל תמצית לבונה המצמצמת נראות קמטוטים וממצמקת את העור. תמציות תות עץ וענבים הפועלים לטשטוש כתמים כהים על העור, ותה ירוק המשמש כאנטי אוקסידנט חזק השומר על העור מנזקי האוויר.

סדרת extra ripeir מעולה לצורכי עור עייף ומיובש, הסדרה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית הנקראית oil in water ובה תערובת ייחודית של שמנים אתרים מזינים ומועשרים המוחדרים לעור באמצעות פורמולה על בסיס מים החודרים עמוק לתוך העור מאזנים ומחיים אותו. בסדרה קרם פנים עשיר לעו יבש מאוד, עשיר באנטי אוקסידנטים ופפטידים המעודדים את יצור הקולוגן בגוף, קרם במרקם קליל יותר לכל מי שזקוקה להזנה עמוקה אך נרתעת מתחושת הקרמים העשירים, סרום לטיפול והזמה אינטנסיבית וקרם עיניים המפחית נפיחויות תחת העיניים ומטשטש כהויות.

סדרת EXTRA BRIGHT מטפלת בכתמי פיגמנטציה, עור אדמומי ומגורה, עשירה בקמומיל וקפאין המרגיעים את העור, תמציות שמרים ותות עץ ותרכובת יחודית סופר סיטרוס המפרקים את כתמי הפגמנטציה ומחזקים את עמידות העור בפני היווצרות כתמים חדשים.

בסדרה מי פנים המרגיעים את העור ומאיצים את חידוש התאים, סרום טיפולי וקרם פנים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר