השופט שחרר אותו

הנהג כעס, נטל מוט ברזל וניפץ את שמשת האוטובוס • צפו

באקט חריג של וונדליזם, במהלך עימות מילולי עם נהג אוטובוס הגיע נהג משאית אל קדמת האוטובוס כשמוט ברזל בידיו, הלם איתו בעוצמה בשמשת האוטובוס וניפץ אותה • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד המעשה (צילום מסך: פייסבוק / ynet)

נהג משאית בן 24, תושב קלנסווה שבצפון, ניפץ לאחרונה עם מוט ברזל שמשת אוטובוס וגרם לו לנזק. הבוקר (שני) נודע, כי בעקבות סרטון שבופץ ברשתות החברתיות בו תועד מעשה הוונדליזם, הוא אותר ונעצר.

לאחר המקרה שאירע בכניסה לכפר קאסם, נהג אחר שהיה במקום הרחיק את נהג המשאית המשתולל והצליח לשכנע אותו לעזוב את הזירה המתוחה.

הרקע להתפרעות, עך החשד, הוא ויכוח על מעבר בכביש בין נהג המשאית לנהג האוטובוס. החשוד נמצא במעצר, והמשטרה עדיין חוקרת את הנושא.

אחד מנהגי האוטובוס בישוב, שנכח במקום, אמר לאחר מכן: "זה מעשה חמור ביותר. לא יודע איך אדם כזה מרשה לעצמו לעשות דבר כזה. האירוע הזה יכל להסתיים גם באסון ולא רק נזקים, לא משנה מה הרקע, אבל אסור להתנהג בצורה אלימה כזו".

מדוברות המשטרה נמסר: "מדובר באירוע מיום רביעי שעבר. המקרה התרחש בעקבות ויכוח בין שני נהגים, נהג המשאית ונהג האוטובוס, על רקע מעבר בדרך. במקום התפתח עימות שבמהלכו נטל נהג המשאית מוט ברזל והחל לנפץ את החלון הקדמי של האוטובוס. נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע וכבר באותו יום אותר החשוד ונחקר באזהרה בחשד להיזק לרכוש במזיד ואיומים. הוא הובא למחרת בפני שופט בבית משפט השלום בפתח תקווה ששחרר אותו בתנאים מגבילים. בימים הקרובים הוא יועבר לעיון יחידת התביעות וחקירת התיק נמשכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר