"נחשוף את פרצופו" • האזינו

הגאון רבי דוד יוסף במתקפה חריפה: 'אלי ישי רימה את מרן'

חבר מועצת חכמי התורה תוקף בחריפות רבה את אלי ישי לאחר ראיון "על פילוגים ושמצות" שהעניק ביום ההילולה • "אבי מורי גילה את פרצופו בסוף ימיו - וזרק אותו", סיפר הגר"ד יוסף • האזינו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי דוד יוסף (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בלעדי: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף במתקפה חריפה נגד אלי ישי, בעקבות ראיון שהעניק לכלי התקשורת, הבוקר (שני), יום ההילולא של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, שלדברי חבר המועצת פוגע במרן ובזכרו הטהור.

במהלך שיעור שמסר ב'יחווה דעת' התייחס הגר"ד יוסף לראיון בו טען אלי ישי בין היתר כי יו"ר ש"ס אריה דרעי היה מרמה את אביו מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל: "היום היה לי צער גדול כששמעתי את הנבל הזה, אלי ישי, שביום האזכרה של אבי מורי, לא מצא לו תאריך אחר, דווקא היום, הוא עומד ומתראיין בכלי התקשורת החילונים ומחרף ומגדף.

"דווקא האיש הזה, שאפשר להגיד שאם הוא חייב למישהו את כל מה שהיה לו - זה אבי מורי. דווקא הוא. אנחנו היום הזה מרבים כל הזמן להרבות תורה, אני רץ ממקום למקום, עוד שיעור, עוד תורה ועוד תורה, מדברים על המורשת שלו, המורשת שלו זו תורה ויראת שמיים".

"אבל מה מציג האיש הזה את המורשת של מרן? מה עושה אלי ישי? מדבר על פילוגים, על השמצות, על ביזיונות. הכל בגלל שזרקו אותו מהתנועה", תקף חבר המועצת.

הגר"ד יוסף המשיך ואמר כי "אבי מורי גילה את פרצופו בסוף ימיו וזרק אותו, ומינה את מי שצריך למנות. עשה סדר בתנועה. יש לי הרבה מה לדבר, האיש הזה הוליך שולל ורימה את אבי מורי.

"היום אנחנו רואים בדיוק, אחרי שהוא ברגל גאווה, הוא דרס על כבודו של אבי מורי, בזה שהוא פילג את ש"ס, שהייתה יקרה לאבי מורי. ודווקא היום זה מה שיש לו לדבר? לדבר על פילוגים, הוא מדבר על שנאה, הוא מדבר על בחירות, זה מה שיש לו בראש".

חבר המועצת המשיך בדבריו הקשים: "פוליטיקאי קטן, הוא נשאר פוליטיקאי קטן ונוכל, ויבוא יום ואנחנו נספר את כל מעלליו, אנחנו נחשוף את פרצופו".

"אני לא אשתוק על זה, האיש הזה פעם אחר פעם פוגע בזכרו של אבי מורי. מה שהוא מוצא לנכון לדבר פוליטיקה נכונה ביום הזיכרון של אבי מורי, וכן לא יעשה, אנחנו לא נשתוק על הדבר הזה", סיים הגר"ד יוסף את דבריו החריפים.

הבוקר, בראיון למנדי ריזל ברדיו 101.5, אמר אלי ישי כי "אם מרן היה חי היום הוא היה מזיז אותו (דרעי) הצידה. ההתנהלות בכותל, ברפורמים, מכולות בשבת. גם העובדה של החקירות. ברגע שזה גורם נזק לש"ס, בפעם השנייה כבר, הוא היה אומר לו: 'אריה זוז, תמתין, תטפל בעצמך. אחרי שאם תצא זכאי תחזור ונדבר'. הרב עובדיה לא היה משאיר אותו עוד רגע אחד בהנהגת התנועה".

בראיון לשרון גל ברדיו 'גלי ישראל'' לשאלה אם אריה דרעי שיקר את הרב עובדיה יוסף זצ"ל, השיב ישי: "לא פעם. נכון נכון - על אוסלו, בכניסה לקואליציה כן או לא, שהוא רצה להיכנס פעם ואז הוא התאגד ושיקר את הרב שהערבים לא רוצים. יש הרבה דוגמאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר