שיח אמת: אחרי הלביבות והסופגניות חוזרים לבריאות

כולסטרול גבוה? בעיות בלב? מנסים להילחם בדלקות או בכלל להרגיש יותר טוב כל יום? לפעמים כל מה שצריך זה להבין שהטבע עצמו יכול לספק לנו את כל מה שאנו צריכים. קבלו את המוצרים שלקחו את המדע שבטבע צעד אחד קדימה (בריאות, שיווקי)

אחרי החגים חוזרים לבריאות. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לפעמים כל מה שצריך נמצא ממש לידנו בטבע. התפוצצנו בחגים, ואז בחנוכה, אכלנו, שבענו, המוצרים השומניים ערבו לחיכנו, ועכשיו הגיע הזמן לבריאות המיוחלת. לא, אנחנו לא מדברים על דיאטה או כושר, אלא פשוט פתרונות טבעיים לשמירה על הבריאות ואיכות חיים.

תכירו את שיח אמת שבאמצעות המדע שבטבע מביאים לכם מוצרים טבעיים שדרכם תוכלו לשמור על בריאות הלב, איכות החיים ולהילחם בכולסטרול הרע, בדלקות ועיכוב בהתפתחות הסרטן ועוד ועוד.

ליקולייף (Lico Life) - מוצר טבעי לגמרי משורש ליקוריץ שידוע כאחד מצמחי המרפא החזקים והיעילים בעולם הרפואה מזה אלפי שנים. תמצית שורש הליקוריץ במוצר עבר מחקר בטכניון מול ביה"ח רמב"ם על ידי פרופ' מיכאל אבירם ויעיל במניעת התקפי לב וארועים מוחיים ועוד מגוון בעיות רפואיות.

הליקולייף מסייע בהורדה משמעותית את רמת הכולסטרול המחומצן בדם וכתוצאה מכך מונע מהכולסטרול המחומצן לשקוע בדופן העורק. על ידי כך מעוכבת בצורה משמעותית היווצרות הפלאק (הרובד הטרשתי) והיצרות העורק. בחלק מהמחקרים שנערכו נראתה ירידה משמעותית בפלאק שהצטבר בעורקים.בנוסף, הליקוריץ מסייע בבעיות ורידים ודליות ברגלים.

הנוסחה הייחודית שפותחה מוגנת כפטנט רשום והיא בהשגחת מהדרין בד"ץ העדה החרדית.

שורש הליקוריץ - צמח המרפא החזק | לחצו כאן

נענע כורכומין (Nanna Curcumin) - שורש הכורכום העלה את קרנו במחקרים בשנים האחרונות. שורש הכורכום ידוע כאנטי-דלקתי, אנטי סרטני ואנטי-חמצוני חזק ביותר. החומר הפעיל בכורכום - הכורכומין, פועל ישירות לעיכוב תהליכים דלקתיים בגוף. הנענע כורכומין מכיל כמוסות עם כורכומין 95%, ועל ידי שחרור מבוקר של הכורכמין באמצעות טכניקה חדשנית מתאפשרת ספיגה יעילה ומרובה באיזורים במעי. בשביל הפרופרציות: במוצרים אחרים בשוק ישנם 10% ספיגה, לעומת הנענע כורכמין עם 70% ספיגה.

על הכורכומין ישנם 4,000 מחקרים בינלאומיים ומתוכם 1,500 מול תאים סרטניים והשאר מול דלקות ונוגדי חמצון. המוצר מוגן כפטנט רשום והוא בהשגחת מהדרין בד"ץ העדה החרדית.

למי מתאים הנענע כורכומין? לבעלי דלקות: בכבד, במערכת העיכול, בשלד או בעור, ובכלל לכל מצבי הדלקות בגוף. המוצר יכול לתמוך בחולי סרטן או לסובלים ממחלות כרוניות וניווניות כמו אלצהיימר. כדי להילחם בכולסטרול ושומנים בדם גבוהים. ובכלל לשימוש יומיומי לחיזוק התנועה והגוף: לספורטאים, מתאמנים ובכלל.

דור העתיד של הכורכום כבר כאן | לפרטים לחצו כאן

בקיצור: כדי לחיות בריא, נכון, ולהיות חזקים יותר מיום ליום - אפשר להיעזר בחומרים טבעיים שנמצאים בעולמנו, שפזורים מסביבנו ורק מחכים שנדע איך להשתמש בהם נכון.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר