מסית, כרגיל

יאיר לפיד על מפגיני 'הפלג': "יכולים להתגייס להגנת המולדת"

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד אמר בפתח מושב החורף כי מפגיני 'הפלג' שמתעמתים עם שוטרים ושוטרות יכולים להתגייס וכי זה חילול שם שמים והבטיח להגיש שוב את חוק הגיוס (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד פתח את מושב החורף של הכנסת בנושא גיוס החרדים, כצפוי, לאור הפגנות 'הפלג הירושלמי'

לפיד הבטיח כי יגיש שוב את חוק הגיוס וטען כי בג"ץ פסק לטובתם - זאת למרות שגם החוק שלו בוטל בבג"ץ. "אנחנו נגיש שוב את חוק הגיוס. בג"ץ פסק לטובתנו. אסור היה לבטל את החוק הזה", אמר לפיד.

בדבריו, תקף את לפיד את מפגיני 'הפלג הירושלמי' ואמר כי "מי שיכול להתפרע ולתקוף חיילות ושוטרות ברחובות ירושלים כנראה לא עסוק מדי בלימוד תורה. הוא יכול להתגייס להגנת המולדת. מה שקורה בחוצות ירושלים זה חילול שם שמים".

"אנחנו נגיש היום את חוק השוויון בנטל ואני רוצה לראות בעד מי הממשלה הזו - בעד חיילי צה"ל, או בעד סחטנות פוליטית", הוסיף לפיד תוך שהוא מאשים במרומז את המפלגות החרדיות בסחטנות זאת למרות שהפגנות 'הפלג' מכוונות גם נגדם.

לפיד תקף גם את הממשלה ואמר כי "שיאי הגועל וההשחתה נשברו כבר ביום הראשון. המדינה לא מעניינת אותם, האזרחים לא מעניינים אותם, כל הבניין הזה, כל הכנסת הזו, מבחינתם זה מקום שנועד לסדר את העניינים האישיים שלהם. לאיים על המשטרה, לבטל חקירות, להעביר כסף אחד לשני, לסדר ג'ובים אחד לשני. ידנו לא תהיה במעל הזה. אנחנו נמשיך לעשות למען האזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר