המתקפה החריפה • צפו בווידאו

נשיא המועצת על אלי ישי: "הקב"ה הוכיח שלא שווה כלום"

במהלך כינוס ח"כי ש"ס במעונו של נשיא המועצת, התבטא חכם שלום כהן בחריפות נגד אלי ישי על השקרים בשמו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי • צפו בווידאו בלעדי מהכינוס (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן יצא אמש (שני) במתקפה חריפה נגד אלי ישי שהאשים את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ששיקר את מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל.

לידי "כיכר השבת" הגיעו קטעי וידאו בלעדיים מתוך הישיבה הסגורה של חברי סיעת ש"ס עם נשיא המועצת. (חשוב לציין שקטעי הוידאיו נערכו ע"י ש"ס וצונזרו מהם קטעים רבים בהן אמר נשיא המועצת דברים שבש"ס לא רצו שהציבור ישמע)

הגר"ש כהן: "אני שמעתי היום, שאתמול בהילולה של מרן שאמרו שכל התנועה הזו עושים נגד מרן. שמעת את זה? כך אומרים".

דרעי: "דברים יותר קשים, לא רק את זה".

הגר"ש כהן: "כל אחד לקח את מרן ועשה מרק משל עצמו ... רשעים!". הגר"ש כהן הוסיף בכעס: "מי חי איתו יותר ממני, יותר משבעים שנה! חייתי איתו, איך אומרים בשמו? לא יודע אם הוא ישתוק להם כשהוא למעלה!".

הגר"ש כהן פונה לדרעי: "אמרו לי שהוא (אלי ישי. י"כ) אמר שאתה הורס את התנועה". הגר"ש מגיב בתנועות יד של כאב ואומר לחברי הכנסת: "מי שראה מה שהיה בבנייני האומה, אלפים, זה חיזוק לתורה".

בשלב הזה חוזר הגר"ש כהן לתקוף את אלי ישי ומדבר על העובדה שקיבל קולות על גבול אחוז החסימה: "כמעט הגיעו לארבעה, פחות קצת, להוכיח לך שאתה לא שווה כלום! איך האדם לא לומד מהקב"ה את הדברים האלה? איך הוא חושב שיורידו את החסימה... אמרתי כתוב 'לא תחסום שור בדישו'...".

ח"כ יצחק וקנין מעיר: "גם אם יורידו לאחד הוא לא יעבור".

הגר"ש כהן: "מסכן בן אדם שיש לו אפילו אחוז אחד שלא לשם שמיים, מסכן". בשלב זה פנה נשיא המועצת לחברי הכנסת ומבקש מהם לעשות הכל בכדי לחזק את התורה.

לאחר מכן התייחס הגר"ש כהן בדבריו לתקופה בה החליט מרן הגר"ע יוסף זצ"ל למנות את דרעי ליושב ראש ש"ס: "כשהוזמנתי (לרחוב הקבלן 45. י"כ) לא ידעתי. לא ידעתי. כשאני בא הוא (מרן זצ"ל. י"כ) אומר 'אני מחליף את...".

הרב יעקב כהן: "הוא (מרן. י"כ) הציע את זה".

הגר"ש כהן: "כן. כולם חושבים שאני אמרתי לו".

אריה דרעי: "רגע, מה יותר מזה. במוצאי שבת, זה (האירוע עליו מדבר הגר"ש כהן. י"כ) היה ביום חמישי בלילה, במוצ"ש בשיעור שלו הוא נתן עשר דקות על זה".

הגר"ש כהן: "ואלי ישי עומד לידי...".

ח"כ יצחק וקנין: "אני חייב לומר משהו, כבוד הרב. 22 שנה אני בכנסת, כל הזמן נאמר לי על ידו 'יש מועצת חכמים, דעת תורה', ואני שואל איך יכול להיות ברגע אחד אין דעת תורה, לא יכול להיות מצב כזה!".

בהמשך מעיר הגר"ש כהן בזעם: "איך אפשר לומר דבר על חכם עובדיה, שקר גמור, שקרים, מסכן אדם שהלך לעולמו, כמה אפשר לשקר עליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר