בתגובה לנשיא המועצת

הגר"מ מאזוז מגבה את אלי ישי: "לא תפחד"

לאחר המתקפה החריפה נגד אלי ישי מצד נשיא המועצת הגר"ש כהן וחבר המועצת הגר"ד יוסף, יוצא הבוקר הגר"מ מאזוז ומגבה את אלי ישי: "אי אפשר לומר שקר" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מאזוז (צילום: שוקי לרר)

ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיג מפלגת יחד הגאון רבי מאיר מאזוז מתייצב לצידו של אלי ישי לאחר המתקפות שספג מנשיא המועצת ראש הישיבה הגר"ש כהן וחבר המועצת הגר"ד יוסף, בהקלטה שנחשפה ב"כיכר השבת".

הגר"מ מאזוז התבטא ואמר: "אני מחזק את רבי אליהו ישי שלא יפחד, את האמת. כתוב בספרים הקדמונים, האמת לא פחדנית ולא ביישנית. לא תתבייש ולא תפחד".

לדברי הגר"מ מאזוז: "זה מה שאמר הרב. אם אתם רוצים לומר אחרת ולחלוק על הרב זה עניין שלכם, אבל אל תגידו בשם הרב עובדיה דברים שלא אמר".

הרב מאזוז ציטט את דברי מרן הגר"ע יוסף זצ"ל: "הוא אמר עליו 'בכל ביתי נאמן הוא', אמר עליו פיוט יפה, מה שיאמר לכם כאילו אני אמרתי. לכן אי אפשר להכחיש את הכל ולומר שקר, שקר, שקר. בשעה שיום אחד תבקע האמת, 'אז יבקע כשחר אורך וארוכתך מהרה תצמח'".

במהלך ישיבה עם סיעת ש"ס בכנסת, התייחס נשיא המועצת הגר"ש כהן לדברי אלי ישי כי דרעי שיקר את מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, ואמר: "שמעתי הבוקר את השקרים שאמרו האנשים הרשעים האלו על הרב אריה דרעי, לא מתביישים. אומרים דברי שקר בשם אדם שנפטר. אני מקווה שמרן יחזיר להם בשמים! איך הם מעזים לומר דברי שקר כאלה".

הגר"ש הוסיף ואמר: "מי כמוני מכיר את מרן הרב עובדיה. חייתי איתו צמוד 70 שנה. אני יודע יותר טוב מכולם מה מרן חשב על אריה דרעי וכמה הוא העריך אותו. מרן הרב עובדיה קרא לי והודיע לי ביוזמתו שהחליט להחליף את אלי ישי ולהחזיר את אריה דרעי לתפקיד היו"ר. היו אנשים שחשבו בטעות שאני זה שאמרתי למרן, שקר! מרן עצמו הוא זה שקרא לי לביתו להודיע שהוא החליט להחזירו".

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף התייחס גם הוא במהלך שיעור שמסר ב'יחווה דעת' לדבריו של אלי ישי, ואמר: "היום היה לי צער גדול כששמעתי את הנבל הזה, אלי ישי, שביום האזכרה של אבי מורי, לא מצא לו תאריך אחר, דווקא היום, הוא עומד ומתראיין בכלי התקשורת החילונים ומחרף ומגדף.

"דווקא האיש הזה, שאפשר להגיד שאם הוא חייב למישהו את כל מה שהיה לו - זה אבי מורי. דווקא הוא. אנחנו היום הזה מרבים כל הזמן להרבות תורה, אני רץ ממקום למקום, עוד שיעור, עוד תורה ועוד תורה, מדברים על המורשת שלו, המורשת שלו זו תורה ויראת שמיים".

"אבל מה מציג האיש הזה את המורשת של מרן? מה עושה אלי ישי? מדבר על פילוגים, על השמצות, על ביזיונות. הכל בגלל שזרקו אותו מהתנועה", תקף חבר המועצת.

הגר"ד יוסף המשיך ואמר כי "אבי מורי גילה את פרצופו בסוף ימיו וזרק אותו, ומינה את מי שצריך למנות. עשה סדר בתנועה. יש לי הרבה מה לדבר, האיש הזה הוליך שולל ורימה את אבי מורי.

"היום אנחנו רואים בדיוק, אחרי שהוא ברגל גאווה, הוא דרס על כבודו של אבי מורי, בזה שהוא פילג את ש"ס, שהייתה יקרה לאבי מורי. ודווקא היום זה מה שיש לו לדבר? לדבר על פילוגים, הוא מדבר על שנאה, הוא מדבר על בחירות, זה מה שיש לו בראש".

חבר המועצת המשיך בדבריו הקשים: "פוליטיקאי קטן, הוא נשאר פוליטיקאי קטן ונוכל, ויבוא יום ואנחנו נספר את כל מעלליו, אנחנו נחשוף את פרצופו".

"אני לא אשתוק על זה, האיש הזה פעם אחר פעם פוגע בזכרו של אבי מורי. מה שהוא מוצא לנכון לדבר פוליטיקה נכונה ביום הזיכרון של אבי מורי, וכן לא יעשה, אנחנו לא נשתוק על הדבר הזה", סיים הגר"ד יוסף את דבריו החריפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר