גנב סדרתי

קנה גרר ובאמצעותו גנב רכבים רבים • צפו

כתב אישום הוגש נגד גנב רכבים סדרתי אשר גנב רכבים רבים באמצעות גרר שרכש מאחר כשהוא מבטיח לו כי יסיר את המדבקה ממנו. הגנב נלכד לאחר חקירה ממושכת (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר (שלישי) הוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגד נהג הגרר רפי אפומדו (יליד 77' תושב חיפה). כתב האישום מכיל לא פחות מ-11 אישומים בגין עבירות של גניבות רכבים, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא רישיון נהיגה (מותאם לגרר בו נהג) והפרעת שוטר.

מהחקירה עולה כי לצורך מימוש תוכניתו העבריינית, הנאשם רכש גרר מאחר כאשר הוא מבטיח לו, בעת המכירה, כי יסיר את מדבקת הפרסום שהייתה מודבקת על הגרר ("גרר רוני טלפון....."). לא רק שהנאשם לא הסיר אותה, אלא הוא השאיר את השם, אך שינה את מספר הטלפון למספר מנותק.

במשך תקופה ממושכת, שככל שידוע למשטרה נמשכה משך חודשים ארוכים, הנאשם סרק חניונים רבים ברחבי הארץ (ראש העין, חיפה, נתניה, פתח תקוה, קרית מוצקין והרצליה), עד אשר איתר רכב שהתאים לדרישותיו.

עם מציאת הרכב המיוחל, הנאשם גרר אותו באמצעות הגרר שרכש, כשהוא נוסע ישירות למחסום חוצה שומרון. עם הגעתו למחסום, היה עובר אותו אל מחוץ לשטחי מדינת ישראל, שם הותיר רכבים גנובים רבים, שנעלמו עד עצם היום הזה.

בפעילות אינטנסיבית ומשותפת של משטרת ישראל, ביחד עם חברת "איתוראן", תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשות המשטרה, הצליחו החוקרים להתחקות אחר דפוס פעולתו של הנאשם ולקשור אותו ראייתית למס' רב של גניבות רכבים.

היום כאמור, הוגש נגדו כתב אישום תוך כדי מעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר