צפו בווידאו

ברגע האחרון: בן שנתיים חולץ מרכב נעול. תיעוד

אפולו רובין, ילד בן שנתיים מפלורידה שיצא עם הוריו לקניות באורלנדו, חטף את מפתחות הרכב מאמו ונעל את עצמו בתוכו. כך נראו ניסיונות החילוץ שלו (מעניין, בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך clickorlando)

הסכנה הגדולה בהישארות ילד קטן בתוך רכב נעול בחום היום, ידועה כבר לכל הורה שמחזיק ברשותו רכב - זאת למרות שישנם מקרים מצערים של שכחת ילדים במכונית, שלא אחת מסתיימים בטרגדיות. המקרה הבא, לא נוגע לשכחה של ההורים, אלא לקונדס של ילד בן שנתיים, שלמרבה המזל נגמר בטוב.

אפולו רובין, ילד בן שנתיים מפלורידה, יצא עם הוריו לקניות באורלנדו, אולם לאחר שהוריו יצאו מהרכב, הוא חטף מאמו את המפתחות ונעל את עצמו בתוך המכונית המשפחתית, כך שיחזר האב מאוחר יותר.

הילד ננעל ברכב, ושוטר שהיה בסמוך הזעיק למקום את כוחות כיבוי האש, שברשותם ציוד פריצה למצבים שכאלה. במקביל, תיעד האב במכשיר הטלפון האישי שלו את ניסיונות החילוץ של בנו מהמכונית שהחלה לצבור עומס חום בתוכה כתוצאה מהשמש הקופחת.

אחרי כחצי שעה של ניסיונות חילוץ, הילד החל להזיע ולהאדים. בסרטון נשמע אחד הכבאים שהשתתפו בניסיונות החילוץ כשהוא אומר: "הוא עלול להתעלף עוד מעט". לאחר עוד זמן ממושך של ניסיונות לפתוח את הדלת, החליטו הכבאים לשבור את שמשת אחת החלונות, והצליחו להוציא את הילד רקע לפני נזק כבד יותר מזיעה רבה ואדמומיות בפנים.

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר