דורשים תקציב ביטחון

רחלי סלומון: "היה אפשר למנוע את הטבח"

ראשי המועצות ביהודה ושומרון ונציגי המשפחות השכולות הקימו מאהל מחאה מול משרד ראש הממשלה ופנו אליו בדרישה דחופה לתקציב ביטחון מסודר עבור היישובים (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נציגי המשפחות השכולות מקימים את המאהל (צילום: רועי חדי)

רחלי (סלומון) מנזלי שאיבדה בטבח המחריד בנווה צוף את אביה יוסף, אחותה חיה, ואחיה אלעד הי"ד, פונה במכתב אישי לראש הממשלה, בנימין נתניהו, במסגרת מאבק המשפחות השכולות וראשי הרשויות ביהודה ושומרון, על היעדר תקציב למרכיבי ביטחון ביישובים.

במכתבה דורשת הבת והאחות השכולה מנתניהו להתערב ולהשיג את התקציב הדרוש. "קשה לי מאוד לשמוע בימים האחרונים על 'יציאה למאבק' של משפחות שכולות וראשי מועצות ביהודה ושומרון, הדורשים מתן ביטחון והגנה ליישובים. אני מתקשה להבין איך מנהיג המחנה הלאומי לא מאפשר את מתן הצרכים ההגנתיים הבסיסיים ליישובים ולצירים הראשיים ביהודה ושומרון".

היא מוסיפה וכותבת: "למה צריך לצאת למאבק בנושא שאני בטוחה שחשוב לך לא פחות מכל אחד מאיתנו? למה משפחות שכולות צריכות לדרוש צרכי ביטחון בסיסיים כדי שלא יהיו פיגועים נוספים? נאמר לנו על ידי מקורות ביטחוניים שאם היו מתקינים בנווה צוף את מרכיבי הביטחון שאושרו הרבה לפני הפיגוע, היה אפשר למנוע את הפיגוע", כותבת מנזלי במכתב אותו העבירה לנתניהו עם פתיחת מושב החורף בכנסת.

מנזלי מצטרפת למאבקן של משפחות שכולות נוספות בהן הדס מזרחי אלמנתו של ברוך מזרחי הי"ד, רותי חסנו אלמנתו של אברהם חסנו הי"ד, משה הר מלך אביו של שולי הי"ד ובועז שאבו ששכל את אשתו ושלושה מילדיו, יחד עם ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, ראש מועצת קרית ארבע, מלאכי לוינגר, וראש מועצת בית אריה, אבי נעים.

מאבק המשפחות השכולות וראשי הרשויות החריף והם הקימו אוהל מחאה בו ישהו עד לסיום המשבר. "אם ראש הממשלה חושב שיש חמוצים רק בשמאל ‑ הוא טועה. יש חצי מיליון תושבים חמוצים ביהודה ושומרון. אני מרגיש בושה שבכל פעם שאנחנו צריכים משהו, צריך להקים צעקה ולעשות מחאה. מדובר על החיים שלנו", אומר דגן.

הדס מזרחי פנתה עם הקמת המאהל ישירות לראש הממשלה ואמרה: "אני מבקשת ממך אדוני ראש הממשלה, תסתכל לי בעיניים. תסתכל לילדים שלי בעיניים. תסתכל למשפחות השכולות בעיינים. תסתכל עלינו. כמה עוד צריכים להירצח במדינה הזאת בדרכים ביו"ש. אנחנו כבר לא יכולים. הילדים שלי ואני נשב פה במדרכה הזו עד שימצא פתרון. אנו לא מוכנים שעוד משפחה תיפגע כמונו. ראש הממשלה הבטחת, בבקשה תקיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר