ח"כ מרגי ב'איחוד הצלה': "המתנדבים הם חוד החנית במתן עזרה וסיוע בהצלת חיים"

הדברים נאמר על ידי יו"ר ועדת החינוך ח"כ מרגי בסיור שערך בימים האחרונים במטה הארצי של "איחוד הצלה" בירושלים, על מנת להתרשם מפעילות 3,500 המתנדבים ברחבי הארץ. מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים הציג לח"כ מרגי את מוקד המבצעים החדש של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-1000 קריאות חירום ביממה (בריאות, שיווקי)

ח"כ מרגי בסיור באיחוד הצלה. (צילום: יחצ)

חבר הכנסת יעקב מרגי (ש"ס) סייר בימים האחרונים במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. חבר הכנסת הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות לתמוך בכך במסגרת הפעילות בכנסת.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים הוביל את הביקור יחד עם מנכ"ל ישראלייף אלי פולק ושבי רפפורט אחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה, במהלכו הוצג לחבר הכנסת מרגי מוקד המבצעים הבינלאומי החדש של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-900 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי מתוך כ-3,500 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה.

כמו כן קיבל חבר הכנסת סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ. מנכ"ל הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם כלל הגורמים האמונים על הצלת חיים בכדי למקסם את הפעילות.

חבר הכנסת מרגי אמר בסיום הביקור "איחוד הצלה הוא כתובת להצלת חיים. מתנדבי איחוד הצלה הם חוד החנית במתן עזרה וסיוע בהצלת חיים. אפעל בכנסת לקדם את הארגון העושה מלאכת קודש".

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים אמר בסיכום הביקור: "שמחתי להציג לכבוד חבר הכנסת את כלל הפעילות של 3,500 מתנדבי איחוד הצלה בכל רחבי הארץ וכן את הפרויקטים הנוספים אותם אנו יוזמים כדוגמת מיזם 'תן כבוד' בשיתוף קרן ישראלייף, משפחה בטוחה ועוד." עוד הוסיף "אני בטוח כי ח"כ מרגי אשר הינו איש עשייה שפועל רבות למען עם ישראל יהיה שגריר טוב של איחוד הצלה בכנסת ויסייע לנו לקדם את המטרה האחת והיחידה לשמה אנו קיימים והיא 'הצלת חיים'".

צפו בתמונות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר