המצלמות הסגירו

כך עו"ד הבריח סמים לאסיר בבית הכלא • צפו

לפני כחצי שנה נעצר עורך הדין לחקירה, לאחר שהבריח סמים למרשו האסיר בעת שביקר אותו בבית הכלא, וכעת הוא מואשם. מצלמות האבטחה תיעדו את השיטה • צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כך בוצעה ההברחה (צילום: שירות בתי הסוהר)

בכתב אישום שהוגש היום (רביעי) בבית משפט השלום ברמלה, נחשף אופן ההברחה של סמים לתוך בית כלא, על ידי עורך דין של אחד האסירים.

יחידת התביעות המשטרתית מפרטת בכתב האישום נגד עורך הדין, בן 35 מקרית מלאכי, כיצד העביר בשתי הזדמנויות סם מסוג קוקאין לאסיר בן 35 תושב אשדוד בתוך כלא איילון, במסגרת מפגש לקוח-עו"ד.

ב-23 למרץ השנה נפגש עורך הדין עם האסיר בתא הביקורים כאשר מחיצת הזכוכית שבין השולחנות פתוחה לרווחה. עורך הדין הוציא מכיס מכנסיו קוקאין עטוף בנייר טואלט, והניחו תחת קלסר המסמכים, עמו הגיע למפגש באופן המוסתר ממצלמות האבטחה והסוהרים. תוך כדי המפגש בין השניים, האסיר הושיט ידו מתחת לקלסר ונטל לידיו את הקוקאין.

ב-4 לאפריל נערך מפגש נוסף בין השניים בתא הביקורים, גם כאן עורך הדין נטל מכיס מכנסיו סם מסוכן מסוג קוקאין עטוף בנייר טואלט, והניחו תחת קלסר המסמכים עמו הגיע למפגש.

על פי האישום, האסיר הושיט את ידו מתחת לקלסר ונטל לידו את הקוקאין, פתח את עטיפת נייר הטואלט במרכז השולחן, השתמש בחלק מהסם ואת היתרה הטמין בין בגדיו.

כבר לפני כחצי שנה נעצר עורך הדין לחקירה, לאחר פעילות מודיעינית משותפת עם יחידת דרור בשב"ס, וכעת הוא נאשם כאמור בעבירות יצוא, יבוא, מסחר והספקת סמים מסוכנים. גם האסיר מואשם בהחזקה/שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר