אחרי שנים ארוכות

השליח המדיני של נתניהו יפרוש מתפקידו ב-2018

מחר הייתה המדינה אמורה להשיב לבג"צ מדוע העסקת עו"ד יצחק מולכו - שותפו של עו"ד דוד שמרון - עדיין נמשכת למרות חקירת פרשת הצוללות. בלשכת ראש הממשלה טענו כי מולכו ביקש להתפטר כבר לפני יותר משנה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עו"ד מולכו (צילום: מיכל פתאל, פלאש 90)

עו"ד יצחק מולכו, ששימש במשך שנים רבות כשליחו המדיני של רה"מ בנימין נתניהו, החליט לסיים את תפקידו ולפרוש. הוא יעזוב את תפקידו בסוף פברואר 2018. מולכו שימש כשליחו המדיני של רה"מ נתניהו בין השנים 99-96, ועם חזרת נתניהו ב-2009 לראשות הממשלה.

מולכו, הוא שותפו וקרוב משפחתו של עו"ד דוד שמרון, מקורב נוסף לנתניהו שנחקר בפרשת הצוללות. מחר, הייתה אמורה המדינה להשיב לעתירה שהוגשה לבג"צ בשאלה מולכו עדיין מועסק כיועץ של ראש הממשלה למרות חקירת שומרון.

בלשכת נתניהו אמרו כי מולכו פנה לפני יותר משנה לרה"מ נתניהו בבקשה לסיים את תפקידו, אולם נתניהו ביקש ממנו להישאר בתפקיד. כעת, כך נמסר, נענה ראש הממשלה לבקשת מולכו.

במכתבו לראש הממשלה כתב מולכו: "בהמשך לפניות קודמות שלי אליך... אני מתכבד לפנות אליך בבקשה כי תשחרר אותי מתפקידי... אותו אני ממלא מזה כמה וכמה שנים בבחינת שרות לאומי בהתנדבות".

עו"ד יצחק מולכו (צילום: מיכל פתאל, פלאש 90)

בתגובה, כתב נתניהו למולכו: "הפעם, שלא בנפש חפצה ולנוכח עמדתך הנחושה, החלטתי להיעתר לבקשתך. באותה עת שמחתי שהסכמת לדחות את מועד פרישתך עד לסוף חודש פברואר 2018 וכדי שאוכל למצוא לך מחליף הראוי לתפקיד חיוני זה".

"איני צריך למנות את המשימות המדיניות הרגישות והחשובות שביצעת. עשית זאת תוך שילוב נדיר של כשרון, ניסיון וידע מקיף ועמוק של הסוגיות. טרם הגיעה העת לחשוף את כל פעולתך, אך בטוחני שכשרגע זה יגיע אזרחי ישראל יעריכו עד מאוד את תרומתך. אין פלא שאני ושרי הממשלה שמכירים את פועלך רוחשים לך הערכה עמוקה".

"מנהיגים רבים דיברו בפני בשבחך, וציינו שתמיד יכולים היו לשוחח עמך בחופשיות, כי מעולם לא חיפשת לעצמך פרסום כלשהו על תרומתך ועשייתך הגדולה. כמו אביך לפניך, עשית עבור המדינה - כשרות לאומי ובהתנדבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר