משפחות רבות חידשו את השנה החדשה במקרר 'סמסונג' חדשני

'סמליין', היבואנית הרשמית של חברת 'סמסונג' בישראל, מסכמת את המכירות הגבוהות ערב החגים במגזר החרדי בסיפוק רב, משפחות רבות בחרו במקררים המצוינים של 'סמסונג', וזאת הודות לאיכותם, לקידמה פורצת הדרך, לחדשנות טכנולוגית והעיצוב הפרקטי המאפיינים אותם (צרכנות, שיווקי)

מקררי סמסונג. (צילום: יחצ)

לקראת החגים יצאה חברת 'סמסונג' בקמפיין מיוחד למגזר, בו הציעה מקררים גדולים במיוחד בעלי פטנטים ייחודיים ובלעדיים ביניהם, 'SpaceMax', פטנט המאפשר הגדלה בשטחי האחסון של המקרר בעשרות אחוזים וזאת מבלי להגדיל את מידותיו החיצוניות.

דבר זה נותן מענה למגזר החרדי המבורך במשפחות גדולות ושנפח אחסון גדול, חשוב ונצרך לו ביותר. ופטנט מהפכני נוסף הוא האפשרות להפוך את תא המקפיא למקרר בלחיצת כפתור, ובלחיצה פשוטה נוספת להחזירו למצב מקפיא. פתרון מהפכני זה הינו בשורה של ממש לציבור החרדי בזמנים של שבתות וחגים.

לקוחות מרוצים רבים ניצלו בתקופת עומס החגים את היתרונות הרבים שבמקררי 'סמסונג', ניצלו את השטח הרחב והפרקטי מבלי לטרוח מידי למרות תכולתו הרבה. ונהנו משטח ענקי של אחסון במצב מקרר כאשר הפכו את המקפיא למקרר "ובכך", סיפרו הלקוחות, "חגגו את החג ברוחב כיאה".

נציג 'סמליין' בישראל אומר: "המקררים של 'סמסונג' מתוכננים מלכתחילה לתת מענה מתקדם לצורכי משפחה רחבה וברוכת ילדים שבה משתמשים רבים למקרר הביתי, דבר המשפיע לא פעם על תפקוד מערכות המקרר ולכן מי שרוצה לקנות היום מקרר, יכול למצוא במקררים של 'סמסונג' מענה לכל הצרכים שלו, הן מבחינת הטכנולוגיה החדישה ביותר והביצועים המעולים שהיא מספקת והן המשפחתיים".

למקררים של 'סמסונג' יתרונות רבים נוספים: טכנולוגיה Twin Cooling Plus השומרת על טריות המזון וירקות ופירות בפרט לאורך זמן ומונעת מעבר ריחות בין המקפיא למקרר. טכנולוגיית האינוורטר המתקדמת והאמינה במיוחד , מה שמביא לחיסכון משמעותי בצריכת החשמל ולפעולה שקטה ונעימה של המקררים.

'סמליין', היבואנית הרשמית של 'סמסונג' מוסרת כי היא "מודה על האמון שנותן בה שוב ושוב הציבור החרדי. ומבטיחה להמשיך ולהיות קשובה לצרכיו הייחודיים ולהמשיך ולפתח עבורו פתרונות מתוחכמים, מובילים ופורצי דרך".

את המקררים של 'סמסונג' ניתן למצוא בחנויות החשמל המובחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר