המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

אנחנו נמצאים בזמן שהוא כמו זמן נֹחַ והתיבה. ארץ ישראל זו התיבה והיהודים הבאים לעלות לארץ ישראל זה כמו לעלות לתיבת נֹחַ, כדי שיהיו מוגנים ושמורים (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, מגלה את מלך המשיח צדקנו טיפין טיפין, בלי פאניקה, כדי שהיהודים בישראל והיהודים בעולם, כולל כל האנשים בעולם יעכלו, שלא תהיה פאניקה. הקדוש-ברוך-הוא מכין את השטח טוב טוב, נוח נוח וטיפין טיפין. לאט לאט יפתח בורא עולם את גילוי מלך המשיח בפרהסיה. צירי הלידה הם עשר המכות שמקבלים כל העמים בעולם כולו. בגלל כעסו של בורא עולם, נותן עשר מכות מודרניות וקשות בעולם כולו, גשם, שיטפונות, צונאמי, התפרצויות הרי געש, אש ושריפות, רוחות וסערות קשות, רעידות אדמה וסכסוכים בתוך ובין מדינות. אלה מכות מודרניות לדור המודרני שלנו - מכות קשות בהתאמה לדור. ביציאת מצרים, בני ישראל היו מעטים והאנשים בעולם היה מעטים, עשר מכות מצרים - התאימו לאותו דור.

הקדוש-ברוך-הוא מזהיר ומאיים על כל מדינות העולם, שיפסיקו להפריע לאדמת הקודש וליהודים החיים באדמת הקודש. הקדוש-ברוך-הוא נותן מכות קשות ביותר, כדי שיידעו שיד אלוקים בדבר. אם יאמינו בארץ ישראל הקדושה וביהודים שבארץ ישראל הקדושה ויפסיקו להפריע לארץ ישראל – יהיה שקט בעולם.

ריבונו של עולם אומר לחמאס, לפלסטינים ולכל המתערבים בעניין ההתאמצות והמאמץ לשלום: לא יהיה שלום עם החמאס והפלסטינים לעולמי עולמים, עד שמשיח ייצא בפרהסיה ויעשה להם 'בית ספר', כי הם לא רוצים שלום, הם רוצים למעוך ולהרוס את ארץ ישראל.

בורא עולם אומר למשטרה, לצבא ולמשמר הגבול, להתעלם מהפגנות החרדים, לעזוב אותם ולא להתנגח בהם, עד יעבור זעם. ללכת לפי החוק של ארץ הקודש.

בארץ ישראל הקדושה הכל טוב, יש פרנסה, מים טובים, אושר ועושר למי שרוצה לעבוד. מי שאינו רוצה לעבוד מחפש לסכסך ולדבר, חס ושלום, לשון הרע על ארץ הקודש, גם המרגלים דיברו... בישראל לא חסר כלום.

אם הקדוש-ברוך-הוא לא היה מגן ושומר על ארץ ישראל הקדושה, החיזבאללה והסורים היו משחררים עשרות אלפי טילים במשך שנה. בורא עולם חסם אותם ומגן על ארץ הקודש. בורא עולם מונע אסונות גדולים מאוד מכיוון החיזבאללה, סוריה, חמאס, הפלסטינים ואיראן.

בורא עולם הפסיק לרחם על הגויים שהם נגד ישראל, כי הם נגד היהודים ונגד קיום מדינת ישראל.

רוסיה ופוטין - ישראל תמיד מתואמת איתם, בזמן שחיל האוויר וצה"ל עומדים לתקוף בסוריה. רוסיה מרחיקה את איראן והחיזבאללה מגבולות ישראל. פוטין ורוסיה אוהבים את עם ישראל, הם יודעים שאם יזדקקו לעם היהודי - היהודים יעזרו להם מאוד. פוטין יודע שכל הטוב בעולם, בא מהיהודים. לרוסיה יש השפעה גדולה על המזרח התיכון, יותר מאשר לארה"ב. ארה"ב אוהבת להיראות.

בורא עולם בחר ביהודים בזמן מעמד הר סיני, שאמרו 'נעשה ונשמע'. בחר ביהודים כדי לטפח ולפתח את אדמת הקודש.

חיזבאללה פוחד מרוסיה. רוסיה מזהירה אותו לא להפריע לישראל, כי אם רוסיה 'תיפתח את הדלת' לצה"ל לכיוון חיזבאללה – לא ישאר מהם זֵכֶר.

צה"ל עוקב אחרי איראן וחיזבאללה על כל ס"מ וס"מ. ישראל מתואמת עם רוסיה, חיל האוויר מכה בתחמושת ובנשק שמגיעים מאיראן ומכל מיני מקומות.

סוריה תמשיך להיקרע ולהסתבך. לא יהיה שלום ולא יעזור לאף אחד כלום, אין פתרון. עד שאסד ייפול ויהיה מאושפז במחלקה פסיכיאטרית - אולי יהיה שקט, אולי.

תורכיה מתחילה לאבד עשתונות, יש שם דאע"ש שיושב להם על העורף. ארדואן מרגיש שרוצים לפגוע בו, והוא בפחד וחרדות שיהרגו אותו. כל פעם כשיש לו איזו הפרעה, הוא מתחיל להרוג קבוצות של מתנגדים.

מדינות אירופה גילו שארדואן בעייתי וקשה ומתחילים 'להתקפל' ממנו. הכל התחיל בזמן ה'מרמרה', שארדואן זלזל בארץ ישראל הקדושה ובחיילי צה"ל.

מצרים כביכול רוצה לעשות שלום בין ישראל לפלסטינים כדי להיפטר מהם. סיסי - שיבדוק מה קורה במצרים, מעל חמישים אחוז מאזרחי מצרים רעבים ללחם והוא על הכוונת שלהם.

צפון קוריאה, קים למד מטראמפ לאיים. שניהם וכל העולם פוחדים מאטום וכולם מדברים. הטוב ביותר לרדת מהעץ ויהיה טוב לכולם.

עיראק ממשיכה להיהרס.

ירדן לא רוצים את החמאס ולא את הפלסטינים.

ענן אש מגן ושומר על גבולות ישראל ולמרות זאת, צה"ל ימשיך להגן על עם ישראל ולהיות ערני.

החמאס ממשיך לחפור מנהרות עשרים וארבע שעות ביממה. תשמעו טוב חמאס: בקרוב יִמָצֵא פטנט איך למוטט את המנהרות.

בקרוב יֵרֵד גשם טוב בארץ ישראל הקדושה, לכל עונת החורף, גשם טוב ובשפע, גשם בריא לארץ ישראל הקדושה.

רוב תאונות הדרכים בהן נהרגים ונפצעים בני אדם, נגרמות משימוש בטלפון הנייד ומהודעות טקסט והוואטסאפ. זה לא מריבונו של עולם לפגוע באנשים, אנשים עושים טעויות.

הרמאים, המשוחדים ואנשי הזימה, מתגלים כולם מהקטן עד הגדול, מהדתי עד הלא דתי. מתגלים במהירות, יותר מפעם.

בארץ ישראל הקדושה, על הממשלה להוציא את כל המסתננים דחוף וחוקית מארץ ישראל, הם מלאים במחלות קשות מאוד.

אנחנו נמצאים בזמן שהוא כמו זמן נֹחַ והתיבה. ארץ ישראל זו התיבה והיהודים הבאים לעלות לארץ ישראל זה כמו לעלות לתיבת נֹחַ, כדי שיהיו מוגנים ושמורים. חוזרים המון יהודים בתשובה, וימשיכו לחזור המון יהודים בתשובה. בקרוב ימליך הקדוש-ברוך-הוא את מלך המשיח בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר