ההתכתבות נחשפת

המתלוננת החרדית נגד שרה נתניהו: הרגשתי לא בת אנוש

האישה החרדית, ש"ר, שעבדה במעון ראש הממשלה ותובעת את הגברת שרה נתניהו, שלחה בזמן עבודתה הודעות סמס לאחותה בהם התלוננה על העבודה והסיוט • בפנים: ההתכתבות (חדשות)

בנימין ושרה נתניהו (צילום: קובי גדעון, לע"מ, פלאש 90)

האישה החרדית, ש"ר, שעבדה במעון ראש הממשלה ותובעת את הגברת שרה נתניהו שלחה בזמן עבודתה הודעות סמס לאחותה בהם התלוננה על העבודה והסיוט, כך חשפו עורכי דינה כדי להוכיח שהתלונות היו בזמן אמת.

במסרונים שנחשפו הערב ב'חדשות עשר', נחשפה ההתכתבות בין ש"ר לאחותה בו התלוננה כי רעיית ראש הממשלה ממררת את חייה.

במסרון הראשון ששלחה לאחותה, שמונה ימים לאחר שהחלה לעבוד במעון רה"מ, בשעות הערב ב-3 בספטמבר, כתבה ש"ר: "אני גמורה, העבודה שם מוחקת את הגוף והבריאות. אני ממש מקווה שהשם ייתן לי כוחות".

ב-10 בספטמבר, יומיים לאחר מכן, היא שלחה לאחותה מסורנים נוספים. מדובר היה ביום עמוס במיוחד בו המריאה ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה למסע באמריקה הלטינית ובניו יורק. בני הזוג חזרו כעבור עשרה ימים לארץ.

בשעה 14:36 היא כתבה לאחותה: "יצאתי מהעבודה קודם, צריכה לחזור ב-4. מיררה את חיי!!! הרגשתי שאני לא בת אנוש. מ-8 וחצי בבוקר רוצה להיכנס לשירותים או לאכול".

אחותה השיבה לה: "איזה חולה בראש. אימאלהההה".

ב-14:42, סימסה ש"ר לאחותה: "אני לא מאמינה שאני צריכה לחזור לשם היום. סיוט, סיוט, סיוט. מזל שב-6 היא נכנסת לאיפור, שיער. נתבטל קצת!".

לאחר שהגיעה הביתה להפסקה כתבה ש"ר: "איזה כיף! אוכל, שתיה, אסלה - זה לא ברור מאליו! תודה להשם!".

"יצאתי מהעבודה בשעה טובה. לא חיה לא מתה!", סימסה ש"ר לאחותה בסוף היום, לאחר שבני הזוג נתניהו יצאו לשדה.

כפי שנחשף ב"ידיעות אחרונות", המתלוננת, צעירה חרדית בת 24, הגישה בסוף השבוע תביעה אזרחית נגד שרה נתניהו בטענה כי היא עברה התעללות במהלך עבודתה במעון רה"מ כעובדת ניקיון.

לפי התלונה, ש"ר, אם לשלושה ילדים, התקבלה לעבוד בקומה השנייה של המעון ב-27 באוגוסט ועבדה במקום רק חודש לפני שעזבה. היא תובעת 225 אלף שקלים מנתניהו.

דובר משפחת נתניהו מסר בתגובה: "נמאס כבר מהתביעות השקריות שכל מטרתן להכפיש את משפחת נתניהו ולסחוט כספי עתק מהמדינה. זאת תביעת סרק שממחזרת טענות ישנות בשיטת ''העתק- הדבק" ומרוחה על דפי ידיעות אחרונות.

"התובעת הועסקה במעון רק עשרה ימים בזמן שהגב' נתניהו שהתה בו והאינטראקציה ביניהן ארכה כמה דקות בלבד, ועל כך התובעת דורשת לא פחות מ- 225 אלף ש''ח.

"אבל העובדה היא שכל פעם שגב׳ נתניהו תבעה או נתבעה בבית משפט אל מול ההכפשות נגדה- היא ניצחה או שהעתירה נגדה בוטלה. כך היה עם יגאל סרנה, כל העיר, לילאן פרץ, המטפלת שהתנצלה ונוספים. במקרה של מני נפתלי הגב' נתניהו כלל לא נתבעה ומאחר ולא הייתה צד בהליך המשפטי לא הייתה לה אפשרות להתגונן מול האשמות השווא נגדה. כאן היא תגן על עצמה מול ההכפשות נגדה וכך היא תוכל שוב לנצח".

(באדיבות חדשות עשר)
(באדיבות חדשות עשר)
(באדיבות חדשות עשר)
(באדיבות חדשות עשר)
(באדיבות חדשות עשר)
(באדיבות חדשות עשר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר