המתקפות נמשכות

בשיעור השבועי: הגר"מ מאזוז חיזק את אלי ישי • צפו

לאחר המתקפות החריפות מצד חברי מועצת חכמי התורה ובראשם הנשיא הגר"ש כהן, מתייצב הגר"מ מאזוז לצדו של אלי ישי, מחזק אותו ותוקף את מי שתקף אותו • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

לאחר שחברי מועצת חכמי התורה ובראשם נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן תקפו בחריפות את אלי ישי, יו"ר 'יחד', לאחר שבחר לתקוף את ש"ס והעומד בראשה אריה דרעי ביום ההילולא של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, מתייצב רבו הגאון רבי מאיר מאזוז לצדו ומחזק אותו ותוקף את מי שתקף אותו.

הגר"מ מאזוז הושיב את אלי ישי לצדו במהלך השיעור השבועי ואמר: "ברוך הבא ידידנו היקר רבי אליהו ישי, בשבוע שעבר הראוני וידאו בקול ובראיה, איך הרב עובדיה מחזק אותו מברך אותו מעודד אותו אחרי עליה לתורה עם טלית ותפילין​ מחבק אותו מנשק אותו, אומר לו אתה אדם יקר אתה עושה הכל לשם שמים".

הרב מאזוז הוסיף וסיפר כי "ביומו האחרון שהיה בהכרה פעם האחרונה, אומר לו: רבי אליהו! אחרי מאה ועשרים שנה אתה תהיה במחיצתי בעולם הבא, הנשמע כדבר הזה?​!​ אז לכן מי שרוצה להכחיש יראו לו את המציאות. ב"ה היום יש וידאו ואי אפשר להכחיש את הדברים, ולעשות סיפורי וסיפורי סיפורים, כולם רואים את זה, אין ספקות".

הגר"מ מאזוז אף עקץ את הצורה בה תקפו את ישי ואמר: "לכן אם רוצים לדבר, לדבר בעדינות לדבר בכבוד, לא זה הדרך ולא זו העיר, עיתון הדרך, סלקא דעתך זו הדרך?! הדרך היא דברי חכמים בנחת נשמעים.. מזה לא יצא שום דבר, יצא רק חילול השם יאמרו: הנה החרדים אוכלים אחד את השני?!".

בתוך כך, הערב פרסמה איילה חסון בערוץ 10 כי אלי ישי שוקל להצטרף למפלגת 'הליכוד' ואף פועל בנושא. לפי הדיווח ישי אף נמצא בקשר עם גדעון סער בנושא.

ישי עצמו הכחיש זאת וכתב: "לא היה ולא נברא. יחד תרוץ בבחירות הבאות ב"ה".

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", נשיא המועצת הגר"ש כהן התייחס לטענות של אלי ישי ואמר: "כל אחד לקח את מרן ועשה מרק משל עצמו ... רשעים!. מי חי איתו יותר ממני, יותר משבעים שנה! חייתי איתו, איך אומרים בשמו? לא יודע אם הוא ישתוק להם כשהוא למעלה!".

הגר"ש כהן פנה לדרעי ואמר: "אמרו לי שהוא (אלי ישי. י"כ) אמר שאתה הורס את התנועה". הגר"ש מגיב בתנועות יד של כאב ואומר לחברי הכנסת: "מי שראה מה שהיה בבנייני האומה, אלפים, זה חיזוק לתורה".

בשלב הזה חזר הגר"ש כהן לתקוף את אלי ישי ודיבר על כך שקיבל קולות על גבול אחוז החסימה: "כמעט הגיעו לארבעה, פחות קצת, להוכיח לך שאתה לא שווה כלום! איך האדם לא לומד מהקב"ה את הדברים האלה? איך הוא חושב שיורידו את החסימה... אמרתי כתוב 'לא תחסום שור בדישו'...". לאחר מכן הוסיף הגר"ש כהן: "מסכן בן אדם שיש לו אפילו אחוז אחד שלא לשם שמיים, מסכן".

חבר המועצת הגר"ד יוסף תקף גם הוא בחריפות את אלי ישי, בהקלטה שנחשפה ב"כיכר השבת", ואמר: "היום היה לי צער גדול כששמעתי את הנבל הזה, אלי ישי, שביום האזכרה של אבי מורי, לא מצא לו תאריך אחר, דווקא היום, הוא עומד ומתראיין בכלי התקשורת החילונים ומחרף ומגדף.

"דווקא האיש הזה, שאפשר להגיד שאם הוא חייב למישהו את כל מה שהיה לו - זה אבי מורי. דווקא הוא. אנחנו היום הזה מרבים כל הזמן להרבות תורה, אני רץ ממקום למקום, עוד שיעור, עוד תורה ועוד תורה, מדברים על המורשת שלו, המורשת שלו זו תורה ויראת שמיים".

"אבל מה מציג האיש הזה את המורשת של מרן? מה עושה אלי ישי? מדבר על פילוגים, על השמצות, על ביזיונות. הכל בגלל שזרקו אותו מהתנועה", תקף חבר המועצת. "אבי מורי גילה את פרצופו בסוף ימיו וזרק אותו, ומינה את מי שצריך למנות. עשה סדר בתנועה. יש לי הרבה מה לדבר, האיש הזה הוליך שולל ורימה את אבי מורי.

"היום אנחנו רואים בדיוק, אחרי שהוא ברגל גאווה, הוא דרס על כבודו של אבי מורי, בזה שהוא פילג את ש"ס, שהייתה יקרה לאבי מורי. ודווקא היום זה מה שיש לו לדבר? לדבר על פילוגים, הוא מדבר על שנאה, הוא מדבר על בחירות, זה מה שיש לו בראש".

חבר המועצת המשיך בדבריו הקשים: "פוליטיקאי קטן, הוא נשאר פוליטיקאי קטן ונוכל, ויבוא יום ואנחנו נספר את כל מעלליו, אנחנו נחשוף את פרצופו".

"אני לא אשתוק על זה, האיש הזה פעם אחר פעם פוגע בזכרו של אבי מורי. מה שהוא מוצא לנכון לדבר פוליטיקה נכונה ביום הזיכרון של אבי מורי, וכן לא יעשה, אנחנו לא נשתוק על הדבר הזה", סיים הגר"ד יוסף את דבריו החריפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר