פחד בכביש

שלושה תקפו אוטובוס באלימות ונעצרו. צפו

שלושה מתושבי טורעאן חשודים כי חיבלו באוטובוס אגד בקו 845, בעת שעשה את דרכו בכביש 77, מקריית שמונה לתל אביב. הלילה הם הסגירו עצמם בתחנת המשטרה (חדשות)

(צילום: אור ירוק, מתוך ynet)

שלושה מתושבי טורעאן חשודים כי חיבלו ביום שישי האחרון באוטובוס אגד בקו 845, בעת שעשה את דרכו בכביש 77, מקריית שמונה לתל אביב. הלילה (ראשון) הם הסגירו עצמם בתחנת המשטרה.

על פי החשד, כפי שדווח ב-ynet, השלושה נעזרו במוטות ובפטיש וגרמו נזק לאוטובוס. הסיבה לתקפיה היא סכסוך על מעבר בכביש.

הנהג, שלומי מדר, סיפר כי ככל הנראה החשודים ביקשו לעקוף על השוליים אך דרכם נחסמה על ידי האוטובוס. "יכול להיות שהם צפרו אבל לא שמתי לב. הייתי שקוע בנהיגה. בשלב מסוים הם עקפו אותי, עצרו, ואחד מהם זרק בקבוק מים על החלון. המגב נשבר אבל לא נגרם נזק נוסף אז לא התעמתתי איתם", סיפר.

"ניסיתי להתעלם מהם", סיפר הנהג, "אבל הם שוב עצרו באמצע הכביש ולא נותרה לי ברירה אלא לעצור. הם השליכו תרמוס עם קפה על החלון. קרוב יותר לטורעאן הם שוב עצרו כאשר האוטובוס עמד ברמזור אדום. הם הוציאו מהרכב שלהם לום, ואחר כך עוד לום ופטיש ופשוט התחילו להכות ולשבור את הפנסים ולהכות על הדלת של האוטובוס".

באוטובוס שררה מהומה ופחד עד ששני חיילי גולני ירדו עם כלי נשק דרוכים והבריחו את התוקפים.

באגד אמרו כי הם מגנים בשאט נפש את האלימות "המופנית לאחרונה בירושלים ובכלל ברחבי הארץ כלפי האוטובוסים ונהגי החברה. אנו קוראים למשטרה לפעול בנחישות וללא פשרות להגנה על הנהגים וציבור משתמשי התחבורה הציבורית".

הבוקר, נמסר מהמשטרה כי "ביום רביעי האחרון אוטובוס אגד שהסיע נוסעים בעת שנסע בכביש 77 בקטע שבין מחלף גולני לצומת בית רימון נחסמה דרכו על ידי רכב מסחרי אשר ממנו יצאו 3 חשודים אשר גרמו נזק לאוטובוס באמצעות חפצים שונים שהשליכו עליו ובאמצעות מוט ברזל.

"הרקע לארוע בבדיקה, עם קבלת התלונה בוצעו פעולות לבירור זהות החשודים ואיתורם ואתמול סמוך לחצות הסגירו עצמם 3 החשודים בני 22, 18 ו-44 בתחנת המשטרה. העצורים יובאו הבוקר לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבימ"ש שלום נצרת".

עוד נמסר מהמשטרה כי "משטרת ישראל תפעל באפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות ותפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותה למיצוי הדין עם העבריינים העוברים על החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר