הרחבת הענישה

ליברמן: להרוס גם בתי מחבלים שפצעו קשה

שר הביטחון הנחה לבחון הריסת בתי מחבלים שביצעו פיגועים שהסתיימו בפציעה קשה ולא רק ברצח • "אין הבדל בין פיגוע שהסתיים ברצח, לבין פיגוע שהסתיים בפציעה קשה" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

שר הביטחון אביגדור ליברמן הנחה בימים האחרונים את היועץ המשפטי של מערכת הביטחון ואת צה"ל, לבחון את האפשרות להרוס בתי מחבלים שביצעו פיגועים בהם נפצעו קשה אזרחים ישראלים.

כיום ניתן להרוס רק בתי מחבלים שביצעו פיגועים בהם נרצחו אזרחים ישראלים. כעת מבקש שר הביטחון להרחיב את אפשרויות המאבק במחבלים.

שר הביטחון ליברמן אמר: "המאבק בטרור דורש מאיתנו להיות נחושים ולפעול בדרכים שונות וביד קשה כלפי מי שמנסים לפגוע בנו, המבצעים ושולחיהם. הריסת בתי מחבלים שביצעו מעשי רצח היא כלי אפקטיבי מוכח במאבק בטרור ובהרתעה של כאלו המתכננים לבצע פיגועים. כחלק מהמאבק הבלתי מתפשר הזה, אני סבור שצריך להרוס גם בתי מחבלים שביצעו פיגועים בהם הייתה פציעה קשה של אזרחים. מבחינתי אין הבדל בין פיגוע שהסתיים למרבה הצער ברצח, לבין פיגוע שהסתיים בפציעה קשה. בשני המקרים בתי המחבלים חייבים להיהרס".

כזכור, בשבוע שעבר דרשה משפחת סלומון שהמדינה תהרוס לחלוטין את בית המחבל הרוצח ולא רק את הקומה בה התגורר בשל העובדה שבני משפחתו היו מודעים למעשיו ואף סייעו לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר