ביקור ב'אפל'

ביקרה בעבודה של אביה וגרמה לפיטוריו

לא כך חשבה הנערה מקליפורניה שיסתיים ביקורה המרגש במקום העבודה של אביה אך סרטון שצילמה בתוך מטה אפל החדש הביא לפיטוריו של אביה המהנדס (חדשות הטכנולוגיה)

בני סלומון | כיכר השבת |
הנערה והאייפון X (צילום מסך)

ביקורה של הבת במקום העבודה של אביה - חברת 'אפל', הסתיים בפיטוריו של האב המהנדס. החברה שידועה בחשאיות הרבה בה היא מתנהלת, חשאיות ששומרת על ההילה של החברה החליטה לפטר את האב מתפקידו לאחר שבתו הפיצה סרטון של המכשיר החדש עליו עבד האב.

הנערה ברוק פיטרסון, מסן חוזה קליפורניה, תיעדה יום בילוי עם אמה שהסתיים בביקור במקום עבודתו של האב במטה אפל החדש. אביה שבין היתר היה מעורב בייצור של מכשיר הדגל החדש, האייפון X אירח את משפחתו בחדר האוכל, לארוחת הצהריים.

האב הדגים כיצד הוא משלם על הארוחה באמצעות האייפון ולאחר שהם התיישבו לאכול, הוא הראה לבתו את המכשיר החדש וזו הציגה בסרטון קצרצר אל מול המצלמה כמה מהיכולות של המכשיר, עברה קלות על התפריטים ועל אפליקציות מסוימות. במהלך הווידאו ניתן לראות כמה פתקים באפליקציית ה-Notes אשר כללו מידע מסווג וכמו כן, גם הקוד המיוחד של המכשיר אשר מיועד למהנדסים בלבד.

התוצאה הייתה הרת אסון עבור המשפחה כאשר הווידאו דלף למספר אתרים גדולים, בין היתר 9to5 mac, אחד מהאתרים הגדולים בעולם העוסק במוצרי חברת אפל ומיד הפך לויראלי. כאשר המידע הזה הגיע לבכירים באפל, הם הודיעו לאביה המהנדס על פיטוריו בטענה שעבר על חוקי החברה.

הנערה ניסתה להחזיר את הגלגל ופרסמה סרטון נוסף בו היא טוענת שהווידאו הוצג רק לאחר שהרבה אתרים בעולם כבר העלו סקירה ראשונית של המוצר. אך בינתיים לא התקבלה תגובה מחברת אפל על הפיטורים של המהנדס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר