בוטיק הצעצועים

חנות הצעצועים הקטנה שהפכה לשם החם במגזר

איך כובשים את ציבור הצרכנים? חווית קנייה, מחירים זולים, מגוון ומעל הכל שירות. אם עוד לא הכרתם את בוטיק הצעצועים: גם אתר הצעצועים המקוון הגדול והזול בישראל העונה לשם קליק טוי , וגם רשת חנויות צעצועים בהתהוות הנושאת את המותג בוטיק הצעצועים (צרכנות שיווקי)

החנות החדשה של בוטיק הצעצועים. (וידאו: יחצ, תמונה אילוסטרציה: שאטרסטוק)

איך הפכה חנות צעצועים קטנה לדיבור הכי חם בקרב הציבור החרדי בארץ ובפרט בירושלים?

אתם בטח מכירים את החנות ברחוב יואל 20 בירושלים עם המחירים הזולים המשמעותית, במיוחד אם המותג פליימוביל האהוב. בעקבות הביקוש, נפתחה חנות חדשה בגבעת שאול (כנפי נשרים 15).

אז על מה כל המהומה? יצאנו לבדוק.

ש המון חנויות צעצועים בפרט במגזר החרדי", אומר לנו כפיר, בעלי החנות, "הרעיון התחיל מעצם ההבנה שהציבור היינו ציבור סופר אינטלגנטי מחושב וחכם ועל מנת לכבוש אותו היינו צריכים לספק לו גם חווית קנייה גם שירות וגם ובמיוחד לתת דגש על המחיר הזול ביותר וששום דבר לא יבוא אחד על חשבון השני".

בוטיק הצעצועים | סניף חדש: כנפי נשרים 15 גבעת שאול, סניף ראשי: רחוב יואל 20 | או בקרו באתר הצעצועים קליק טוי - חנות הצעצועים המקוונת הגדולה והזולה בישראל| טלפון: 1700-555-829 | משלוח עד הבית

אז צעצועים איכותיים יכולים להיות זולים? הרי בחנויות השונות המחירים לפעמים מרקיעים...

"אנחנו זולים משמעותית נקודה, לגבי שאר החנויות אני לא מכיר ולא מתמצא אז אני מניח שפשוט תצטרך לשאול אותם".

פליימוביל - לכל בית במחיר שווה לכל נפש

המותג הידוע והמבוקש נמצא כנראה בכל בית, וכל ילד מהמגזר נתקל בו לפחות פעם אחת אם לא פי כמה יותר...ועדיין המחירים משתנים מחנות לחנות. בבוטיק הצעצועים מצאנו מותגי צעצועים זולים ביותר מ-50% מהמחיר בשוק, ובמיוחד בפליימוביל.

איך זה קורה?

בבוטיק הצעצועים מייבאים את מירב המותגים ומשחקי האיכות בעצמם, ובכך הם חוסכים לצרכן את עמלת היבואן הרשמי ועלויות נוספות. שלקוח נכנס לאחת החנויות של בוטיק הצעצועים או קונה באתר קליק טוי הוא בעצם קונה מהיבואן ישירות לצרכן.

עד לא מזמן היו מכירות הפליימוביל באולמות כובשות את הציבור החרדי והציבור היה רץ בהמוניו.על פי השמועות בוטיק הצעצועים הייתה ספקית ראשית של מכירות אלו, שאלנו את יאיר מנהל חנות בבוטיק הצעצועים:

"מטבע הדברים אנחנו לא מתייחסים לשמועות כאלה ואחרות, רק אציין שבוטיק הצעצועים זולה היום גם ממכירות פליימוביל בסדר גודל של כ-23 אחוז ובמוצרים מסויימים גם יותר".

בוטיק הצעצועים | סניף חדש: כנפי נשרים 15 גבעת שאול, סניף ראשי: רחוב יואל 20 | או בקרו באתר הצעצועים קליק טוי - חנות הצעצועים המקוונת הגדולה והזולה בישראל| טלפון: 1700-555-829 | משלוח עד הבית

בוטיק הצעצועים - רכישת צעצועים מוזלת

בעקבות הביקוש נפתח עוד סניף בירושלים כנפי נשרים 15, בגבעת שאול, וזאת לאור ההצלחה של החנות הראשונה בירושלים ברחוב יואל 20 שנשארה "החנות המועדפת", מוסר מנהל חנויות הבוטיק, "אך הביקוש גדול וזוהי פעולה שהייתה מתבקשת והכרחית". בתכנון להמשך: סניפים גם בבית"ר עלית ובני ברק, וסניף נוסף בירושלים תעקבו...

בוטיק הצעצועים. סניף חדש. צילום: יחצ

והמחירים? בשורה טובה לצרכנים: "בבוטיק הצעצועים נשארו המחירים כמו שהם ולא העלנו אפילו לא באחוז".

אז מה זה בעצם קליק טוי? קליק טוי הינו אתר אינטרנט מקוון לרכישת צעצועים אונליין הנוצר עקב הביקוש ברחבי הארץ לרכישת צעצועים מוזלת במחיר שפוי, וכמענה לציבור החרדי ברחבי הארץ בכלל ובירושלים בפרט שמעוניין ברכישה עם אפשרות למשלוח עד הבית".

קליק טוי היינה חברת בת של בוטיק הצעצועים ( אגב המחירים זהים). המחזיקה כיום את אתר האינטרנט הגדול והזול בישראל למכירת צעצועים ומותגי ילדים. ההורים יכולים לשבת אם הילדים בבית ויחד איתם לבחור ולהחליט על המתנה הרצויה ליום ההולדת.

מחנות קטנה בירושלים, גדל המותג במהירות עקב הביקוש הרב, ושביעות הרצון של הלקוחות הרבים לא רק מהמחירים השפויים ואיכות הצעצועים אלא גם מהשירות האישי והמהיר גם בחנות וגם באתר. ולא רק ללקוחות פרטיים, ישנו גם שיווק לגנים, עמותות ומוסדות ארגוניים, בכל כמות שתרצו. מיטב המוסדות בארץ גדולים כקטנים הינם לקוחות בוטיק הצעצועים

לקראת חנוכה מחכים לכם מבצעים: "את ההפתעות של מבצעי חנוכה אנחנו שומרים בסוד עד הדקה האחרונה. רק נאמר שיש למה לחכות. בינתיים יש מבצעים טובים לא פחות ואני מציע להגיע לסניפים ולהתרשם".

אפשר דוגמה למבצעים שקיימים כרגע בחנויות? "בימבה גוק ב35 ₪ מכונת ממתקים 119.90 מכונת ימבמבם בייתית (מכונת סוכר, או כמו שהירושלמים הוותיקים אומרים "מכונת שערות סבתא" 219.90 ויש עוד... פשוט להגיע"

בוטיק הצעצועים | סניף חדש: כנפי נשרים 15 גבעת שאול, סניף ראשי: רחוב יואל 20 | או בקרו באתר הצעצועים קליק טוי - חנות הצעצועים המקוונת הגדולה והזולה בישראל| טלפון: 1700-555-829 | משלוח עד הבית

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר