התביעה החדשה

כ-8 שעות: העובדת שתובעת את שרה נתניהו מוסרת עדות

עובדת הניקיון החרדית שהגישה תביעה נגד הגב' שרה נתניהו מוסרת עדות במשטרה במשך למעלה מ-8 שעות. בתביעה, מכונה ש"ר כ"שפחה", ונטען כי שרה נתניהו איימה עליה באלימות (אקטואליה)

שרה נתניהו (צילום: הדס פרוש)

במשך יותר משמונה שעות, מעידה במשטרה ש"ר, עובדת הניקיון החרדית שהגישה תביעה נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, ומוסרת מידע על הנעשה במעון ראש הממשלה. העדות במשטרה נעשית ביוזמת עורכי דינה של העובדת החרדית, שסבורים כי יש בדבריה היבטים פליליים שיש לעדכן בהם את המשטרה.

במשטרה אמרו הערב כי "העובדת ביקשה באמצעות עורך דינה להגיע ולהגיש תלונה. עם סיום גביית גרסתה התלונה תועבר לידי גורמי החקירה המוסמכים, ובהתייעצות עם הפרקליטות יוחלט על אופן המשך הטיפול בה".

כזכור, בשבוע שעבר נחשף ב"ידיעות אחרונות" כי ש"ר, אישה חרדית בת 24, אמא לשלושה ילדים, הגישה תביעה על סך 225 אלף שקלים נגד הגב' נתניהו זאת על התעמרות והשפלות לכאורה מצד שרה נתניהו, אותן עברה במהלך תקופת עבודתה הקצרה בבית.

פרקליטה של שרה נתניהו מנסה לגונן עליה (צילום: מתוך חדשות 2)

בתביעה, בה מכונה ש"ר כ"שפחה", נטען כי שרה נתניהו אף איימה באלימות נגדה - דבר שמהווה עבירה פלילית לפי סעיף 192 לדיני עונשין. על פי הדיווח הערב בערוץ 2, העובדת החרדית אמרה במסגרת עדותה במשטרה כי שרה נתניהו הפעילה אלימות נגדה.

בתוך כך, הערב הופצו צילומי מסך מהתכתבות בין יועץ התקשורת אריק רוזנטל, שמלווה את התביעה, לבין נ.ק. חברתה של התובעת ומי שעדותה עשויה להיות חשובה בתיק, בה הוא מציע לה עבודה בחברה שלו. "אנחנו מחפשים לכמה תפקידים. אחד מהם הוא עוזרת אישית למנכ"ל. אם יש לך ניסיון אחר רלוונטי, אפשר לבדוק את התאמתך גם לתפקידים אחרים" כתב לה בין השאר.

רוזנטל הגיב לחדשות 2: "מהראיות שבידיי עולה כי נ.ק. ביקשה לסיים את עבודתה כבר בעבר אך כפי הנראה הופעלו עליה לחצים שלא לעשות זאת. אכן פניתי אתמול בערב לגברת נ.ק. בניסיון לסייע לה, מתוך דאגה אמיתית לשלומה וכחלק ממחויובותי כאזרח להעניק עזרה לזולת. אני מציע לכל הצוות המוכשר של משפחת נתניהו לעשות חשבון נפש עמוק, להסתכל במראה ולנסות להסביר לעצמים כיצד הם מוכנים לתת יד לפגיעה כל כך קשה בעובדים".

בסביבת נתניהו אמרו הערב: "זהו רק קצה הקרחון של השיטות הבזויות בהן פועלת חבורת מני נפתלי, עורכי דינה נעמי לנדאו ושות׳ והיחצ״ן שלהם. אבל הציבור חכם ומבין שמדובר בטענות כוזבות ובשיטות פסולות שכל מטרתן להשחיר את שרה נתניהו ולפגוע בראש הממשלה. אין גבול לרדיפה ולרצח אופי, ולראייה הניסיון של היחצ״ן שלהם לגייס עובדת במעון ראש הממשלה ע״י הצעות עבודה מפתות ומצוצות מן האצבע. מי מציע בסמס תפקיד של עוזרת מנכ״ל למשהי שלא פגש מעולם, שבמקרה היא עדה מרכזית. כל הקנוניה נחשפת בסמס זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר