מחאת המתיישבים

מאות בהפגנה מול בית רה"מ: "למנוע את הפיגוע הבא"

מאות לוקחים חלק בעצרת מחאה מול ביתו של ראש הממשלה בדרישה להעביר תקציבים לכבישים עוקפים בהתנחלויות. בנו של ברוך מזרחי: "החוסר של אבא מורגש יותר מתמיד" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מועצה אזורית שומרון. וידאו: גילעד הדרי)

כשבוע מאז הוצב אוהל מחאה של הימין מחוץ לבית רה"מ, הגיעו הערב (ראשון) מאות מפגינים למקום והשתתפו בעצרת מחאה בדרישה להעברת תקציבים למרכיבי ביטחון וכבישים עוקפים בהתנחלויות. בהפגנה משתתפים נציגים מקרב המשפחות השכולות, כמו גם ראשי המועצות ביהודה ושומרון.

יואב הורוביץ, ראש הסגל של נתניהו, ציין היום כי בתקציב הקרוב שיועבר, יכללו כ-800 מיליון ש"ח למרכיבי הביטחון. עם זאת, המפגינים דורשים לעגן את הדבר בהחלטת ממשלה.

איתי, בנו של ברוך מזרחי הי"ד, קצין משטרה שנרצח בפיגוע, נשא דברים בהפגנה: "לפני 3 שנים, כשהיינו בדרך לחגוג את ליל הסדר עם סבא וסבתא בקריית ארבע, מחבלים התחילו לירות על הרכב שבו נסענו. אני זוכר את היריות והצעקות והכאב. השנה אני אחגוג בר מצווה והחוסר של אבא מורגש יותר מתמיד".

"את אבא שלי אי אפשר כבר להחזיר" פנה בנו של הנרצח לראש הממשלה, "בבקשה תעשה את מה שצריך כדי שאמא שלי תחזור הביתה. מקומה בבית ולא במאהל מחאה מול הבית שלך".

רינה אריאל, אמה של הלל יפה הי"ד, הנערה שנרצחה על ידי מחבל במיטתה, נשאה גם היא דברים: "אנחנו פה כדי למנוע את הרצח הבא. חייבים לפעול בכל הנחישות נגד הטרור המטורף. המשמעות היא עונש מוות למחבלים, עצירת כל הכספים שהמשפחות מקבלות, דאגה שגופות המחבלים יישארו אצלנו ולא יוחזרו לאויב, שיפור הכבישים והבנייה ומניעת החרבת היישובים".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: "הגענו לכאן לבקשת המשפחות השכולות לומר לכם, רה"מ ושריו - ביטחון חצי במיליון תושבי יהודה ושומרון אינו הפקר. אנחנו כאן כי שבענו מהבטחות ומספינים. אנחנו דורשים מעשים. אנו אומרים כאן באלפינו – עם הבטחות לא מונעים פיגוע. עם הבטחות לא בונים את ארץ ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר