"קארמה שכזו"

ח"כית מ'כולנו' זכתה בהגרלת מחיר למשתכן שיזם השר משה כחלון

לאחר ניסיונות רבים שכשלו, התבשרה אתמול חברת הכנסת מירב בן ארי כי זכתה בדירה בפרויקט יוקרתי, בהנחה משמעותית, במסגרת 'מחיר למשתכן' שיזם השר כחלון (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בן ארי וכחלון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"זכית באופציה לרכישת דירה בפרויקט 'מחיר למשתכן' בקיבוץ גליל-ים שבפאתי הרצליה. מתוקף השתתפותך בהגרלה נמצאת זכאית לבחור שם דירה", זהו המסרון הדרמטי שקיבלה אתמול ח"כ מירב בן ארי (כולנו).

בן ארי (41), אם לתינוקת בת שבעה חודשים, מתגוררת בתל אביב בשכירות כבר 15 שנה, כך שדמי השכירות ששילמה במשך השנים מצטברים לדבריה לכדי מיליון שקלים.

כבר לפני כשנה וחצי, בעודה חברת כנסת, נרשמה בן ארי להגרלות השונות של מחיר למשתכן בפרויקטים בכל רחבי הארץ, ומאז קיבלה כבר הודעות מכ-60 פרויקטים שונים שהודיעו לה כי לא זכתה בהם. כעת כאמור זכתה סוף סוף בן ארי, ולא בעוד פרויקט מן השורה של 'מחיר למשתכן', אלא באחד האטרקטיביים ביותר, בשל מיקומו הגיאוגרפי של קיבוץ גליל-ים.

יצויין, כי אף שהגרלות אלו בשיטת 'מחיר למשתכן' הן תוכנית הדגל של יו"ר 'כולנו' - מפלגתה של בן ארי - שר האוצר משה כחלון, זכייתה בהגרלה היא אקראית לחלוטין וללא כל פרוטקציה, מאחר ומערכת המחשוב המנהלת את ההגרלות כלל לא יודעת לשייך את המספרים הסידוריים לשמות האזרחים שנרשמו להגרלה. בן ארי כתבה בפייסבוק בהתייחס לכך: "קארמה שכזו".

שר האוצר כחלון מסביר את יתרונותיה של תכנית 'מחיר למשתכן' (צילום: מתוך פייסבוק)

ההערכה היא, כי הזוכים בפרויקט מחיר למשתכן בגליל-ים ישלמו על דירה של 80 מ"ר הכוללת חניה, מחסן ומרפסת סכום של כמיליון ו־450 אלף שקלים, עלות המגלמת הנחה של כ-30 אחוזים ביחס למחיר של דירה זהה בשוק החופשי.

חברת הכנסת בן ארי הגיעה אתמול עם בתה הקטנה לראות מקרוב את אתר הבניה של הפרויקט. "לפני שנתיים וחצי כשהצטרפתי לכולנו ידעתי שיש לי על מי לסמוך, שיש שר אוצר שרואה אותנו המשפחות הצעירות, ממוצצים לתינוקות דרך נקודות זיכוי להורים ועכשיו עם מחיר למשתכן", היא אמרה.

כששר האוצר כחלון שמע על זכייתה של חברת הכנסת ממפלגתו, הוא הגיב: "מירב ואריאל מצטרפות לעוד כ-30 אלף משקי בית ששמם כבר עלה בהגרלות ויוכלו לקנות דירה במחיר הוגן. אדמות המדינה שייכות לצעירים שלה, לא למשרד האוצר ולא ליזמים שבונים עליהן. לכן הפסקנו את הספסרות בקרקע והורדנו את מחירי הדירות במחיר למשתכן במאות אלפי שקלים לכל דירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר