"רוסיה גייט"

מנהל הקמפיין של טראמפ הסגיר את עצמו

החקירות סביב הקשר הרוסי לבחירות לנשיאות ארה"ב קיבלו היום תפנית כאשר מנהל הקמפיין לשעבר של טראמפ הסגיר את עצמו לידי ה-FBI יחד עם שותפו לעסקים (חדשות בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
פול מנפורט וטראמפ (צילום: שאטרסטוק, הבית הלבן)

החקירה סביב הקשר של הרוסים לבחירות לנשיאות ארה"ב קיבלה היום (שני) תפנית מעניינת כשמנהל מטה הבחירות של טראמפ, פול מנפורט, הסגיר את עצמו לידי ה-FBI במסגרת החקירה. כלי תקשורת אמריקניים דווח כי גם שותפו העסקי ריק גייטס נדרש להסגיר את עצמו.

ב"ניו יורק טיימס" דווח כי האישומים המיוחסים למנפורט טרם ידועים, אך מדובר בהתפתחות משמעותית בחקירת הפרשה.

השניים יהיו הראשונים שייעצרו ויעמדו לדין בחקירת ההתערבות הרוסית בבחירות לנשיאות – חקירה שאותה מנהל התובע המיוחד רוברט מולר. לפי "וול סטריט ז'ורנל" מנפורט יואשם בין היתר בהונאת מס מה שככל הנראה יופעל נגדו כדי שיעיד כנגד אנשי הקמפיין.

כזכור, מנפורט התפטר מתפקידו באוגוסט 2016 אחרי דיווח שב-2012 הוא שימש צינור להעברת מיליון דולר ממפלגת השלטון הפרו-רוסית באוקראינה לארגונים לוביסטיים בוושינגטון. על פי הדיווח, צעד זה נעשה בדרך שטשטשה את ניסיונות המפלגה האוקראינית להתערב במדיניות החוץ האמריקנית.

אתמול (א') יצא הנשיא טראמפ למתקפה בטוויטר נגד "החקירה המזויפת" של הקשרים בין אנשי הקמפיין שלו לרוסיה, במהלך הבחירות לנשיאות. הנשיא הרפובליקני מתח ביקורת על הדמוקרטים, האשים אותם שהם מנהלים "ציד מכשפות" ואמר שהם, כולל יריבתו במרוץ לנשיאות הילרי קלינטון, הם האשמים האמיתיים. עד עתה לא נמצא כל קשר בין הנשיא עצמו להאשמות בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר