50 רכבים הוחרמו

סוחר כלי רכב נעצר בחשד להונאת מיליונים

משטרת ישראל עצרה סוחר כלי רכב ובעל מוסך, בחשד להונאה בהיקף של מיליוני שקלים תוך סיכון ביטחון הציבור. השניים מכרו רכבים לאחר תאונה כמשופצים (משטרה, רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
חלק מהרכבים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל עצרה הבוקר (שני) שני חשודים, סוחר כלי רכב ובעל מוסך מאשקלון, ועיכבה לחקירה שמונה נוספים, במסגרת פרשה שעניינה מכירת רכבים שניזוקו באופן קשה בתאונות דרכים והונאה בהיקף של מיליוני שקלים תוך ביצוע עבירות זיוף, מרמה והלבנת הון.

במרכז הפרשה, שנחקרת ביחידת "אתגר" בלהב 433 בשיתוף רשות המיסים, עומדים סוחר כלי רכב ובעל מוסך, שביצעו על פי החשד הונאות בהיקף של מיליוני שקלים כאשר זייפו מסמכים המצביעים על שיקום כלי רכב שנפגעו בתאונות דרכים והוכרזו "אובדן להלכה", ומכרו אותם ללא תיקון נדרש באופן שמסכן את היושבים בהם.

שיקום הרכבים בוצע על פי החשד במוסכים בשטחי הרשות הפלסטינית בניגוד לחוק, תוך שימוש בחלפים גנובים וללא פיקוח. בהמשך, על פי החשד, זייפו החשודים מסמכים וחשבוניות על מנת להציג לחברות הביטוח מצג שווא לפיו לכאורה עברו כלי הרכב את הליך השיקום כנדרש, וכך מכרו את כלי הרכב לרוכשים תמימים, מבלי ליידע אותם שכלי הרכב עברו תאונה קשה ושוקמו, וכי אינם בטיחותיים לנסיעה.

במסגרת המעצרים בוצעו חיפושים במשרדיהם ובבתיהם של החשודים והוחרמו כ-50 כלי רכב ממגרש המכוניות בעיר אשקלון לשם בדיקתם ובחינת הליך חילוט, בהתאם לחוק.

החשודים הובאו לבית משפט השלום בראשל"צ לדיון בהארכת מעצרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר