חילופי דברים סוערים

שופט ביהמ"ש העליון מני מזוז: "גברתי תסתום את הפה"

עורכת דין העלתה צילום מפרוטוקול של דיון בביהמ"ש העליון, בו מופיעה התבטאותו החריגה של מזוז, וכתבה: "תתבייש! ואם אדוני השופט לא יתבייש, אני אעשה זאת עבורך" (חוק ומשפט)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השופט מני מזוז (צילום: Yossi Zamir /Flash90)

עורכת דין חושפת היום (שלישי) בעמוד הפייסבוק שלה, כי בעת דיון בבית המשפט העליון בו השתתפה, פנה אליה שופט בית המשפט העליון מני מזוז בגסות ואמר: "גבירתי תסתום את הפה".

לפי צילום פרוטוקול הדיון שהעלתה עו"ד טלי גוטליב, כך היתה השתלשלות הדברים החריגה: לאחר שהיא ביקשה להגיד דבר מה, השיב לה מזוז "גבירתי לא תאמר כעת, אני מנהל את הדיון כעת". כשהיא שאלה "אני לא מבינה. מה, אני באה לאדוני ברע? אני לא מבינה", השיב לה השופט: "גבירתי תסתום את הפה".

גוטליב לא שתקה על התבטאותו זו, ואמרה לו בזעם: "איפה אני נמצאת, באולפנה? למה אדוני מדבר כך איתי? אני לא מוכנה לזה. אני לא אעבור על כך בשתיקה. אני נמצאת בבית המשפט העליון וסמל המדינה מופיע מעל ראשו של אדוני. אני לא מוכנה שאדוני ידבר כך אליי".

בפוסט שפרסמה טענה עורכת הדין, כי היא דווקא פנתה תחילה בנימוס אל השופט: "איזה מזל שיש פרוטוקול, אחרת לא הייתם מאמינים לי. חשבתם שהשופט התנצל? אז חשבתם. שופט בית משפט עליון שמתנהג בבריונות מילולית החוטאת לכללי האתיקה של שופטים", ובפנייה ישירה, הוסיפה: "שופט בית המשפט העליון מר מני מזוז תתבייש! ואם אדוני השופט לא יתבייש, אני אעשה זאת עבורך".

עו"ד טלי גוטליב (צילום: מוטי קמחי, ynet)

השופט מני מזוז מסר באמצעות דוברות בתי המשפט את תגובתו: "הדברים אכן נאמרו, לאחר התפרצויות חוזרות ונשנות של עורכת הדין לדברי השופט ולדברי באת כוח המדינה, תוך התנהלות בחוצפה ובחוסר כבוד כלפי בית המשפט. עורכת הדין אף נתבקשה מספר פעמים לדבר רק בתורה ולפי רשות של בית המשפט. מצר על ההתבטאות החריגה והמיותרת, שלמרות האמור לעיל לא היה לה מקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר