אושפזה במצב קשה

קשישה משכה את הקצבה ונשדדה: "התוקף נבלה - לא בן אדם"

לריסה טנקלביץ, קשישה בת 73 מדימונה, נשדדה באכזריות לאחר שמשכה את הקצבה החודשית שלה. בני משפחתה: "מי שתקף אותה הוא נבלה, הוא לא בן אדם. זה מזעזע" (חדשות)

הקשישה שנשדדה (צילום: באדיבות המשפחה)

לריסה טנקלביץ, קשישה בת 73 מדימונה, נשדדה באכזריות לאחר שמשכה את הקצבה החודשית שלה. בני משפחתה של לריסה שוהים סביב מיטתה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, והערב (שלישי) שוחחו עם כלי התקשורת על המקרה המזעזע.

נכדתה של לריסה, יבגניה, אמרה: "אחותי התקשרה אליי אחרי ששמעה צעקות וראתה אותה שוכבת על הרצפה. היא לא הגיבה. היא יצאה בבוקר להוציא כסף וחזרה עם פציעות, הזמנתי אמבולנס, לקחתי אותה לבית חולים. מי שתקף אותה הוא נבלה, הוא לא בן אדם, זה מזעזע".

יבגניה הוסיפה: "שמעתי הרבה סיפורים ולא האמנתי שזה יכול לקרות לנו. מה הוא חשב? להרוג בן אדם בשביל 500 שקלים. זה סיוט מה שסבתא עברה".

לובה לושקין, חברת המשפחה, הגיעה גם היא לבית החולים וסיפרה כי מצבה של לריסה משתפר. "זה הרבה יותר טוב ממה שהיה ביום ראשון, אבל עדיין מצבה קשה. רק הזמן יגיד מה יהיה. היא לא מדברת ולא מתקשרת. הנכדה שלה הייתה בבית והיא הלכה למשוך את כספי הביטוח הלאומי מהכספומט. הנכדה שמעה צעקות וראה אותה פצועה. היא לא יכלה לדבר, ראינו שחסר לה כסף, כרטיס הכספומט ותעודת הזהות, אז הבנו שמדובר בשוד. אנחנו לא מכירים את הבחור".

החשוד במקרה, כפי שדווח ב-ynet, הוא דניס ברודובסקי, בן 33 מדימונה. נציג המשטרה אמר בדיון שנערך בעניינו של ברודובסקי כי "מדובר באירוע אלימות חריג. מצבה של הנפגעת קשה מאוד והיא בסכנת חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר