חום וזיהום

בתוך יממה: שתי תינוקות נפטרו ב'מעייני הישועה'

בתוך פחות מיממה נפטרו בבית החולים 'מעייני הישועה' שתי תינוקות, האחת כבת שנה והשניה כבת שנה וחצי. במשרד הבריאות בודקים האם יש קשר זיהומי בין שני המקרים (בארץ)

מעייני הישועה (צילום: יח"צ)

בתוך פחות מיממה נפטרו בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק שתי תינוקות. במשרד הבריאות בודקים האם יש קשר זיהומי בין שני המקרים.

לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', שתי התינוקות, האחת בגיל שנה והאחרת בגיל שנה וחצי, היו בריאות ולא סבלו ממחלות רקע. כמו כן לא דווח על תופעות חריגות במצבן או על מחלות כרוניות.

הפעוטה הראשונה הגיעה בלית החולים ביום ראשון על ידי בני משפחתה כשהיא סובלת מחום גבוה. הילדה קרסה בבית החולים ולאחר מאמצי החייאה ממושכים קבעו הרופאים את מותה.

הפעוטה השניה הגיעה אל בית החולים בלילה שבין שני לשלישי עם סימנים של מחלה ויראלית. מבצה הידרדר במהירות ולמרות מאמצי הרופאים, היא נפטרה.

במשרד הבריאות מסרו כי נבחן החשד לקשר זיהומי בין המקרים. כמו כן נבדקים כיוונים נוספים.

מבית החולים 'מעייני הישועה' נמסר כי "הנהלת המרכז הרפואי 'מעייני הישועה' מביעה את תנחומיה למשפחות ומשתתפת באבלן. כל תינוק הוא עולם ומלואו והצער על האבדן הוא גדול עד מאוד.

"מבדיקה ראשונה עולה שאין כל קשר בין שני המקרים והנושא נבדק בוועדה פנימית בשיתוף משרד הבריאות.

"כמידי שנה מעניק המרכז הרפואי טיפול רפואי מקצועי לאלפי ילדים ע"י טובי הרופאים בתחומם בראשותו של ראש האגף פרופ' אלי סומך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר