"כבד משקל מאוד"

בכירה בפרקליטות ירושלים נעצרה בחשד להונאת ליסינג מתוחכמת

עשרות לקוחות של חברת ליסינג מוכרת בירושלים נפלו קורבן למסע הונאה בה חשודים שמונה בני אדם. אחת מהם היא פרקליטה במחוז י-ם, שכנראה ביימה הליך גירושין מהחשוד המרכזי (חוק)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

שמונה בני אדם נעצרו אתמול (שלישי) על ידי המשטרה, בחשד שהונו עשרות בני אדם במיליוני שקלים, בהם גם בכירה בפרקליטות מחוז ירושלים.

העצורים, שחלקם עובדים בחברת ליסינג, חשודים כי לא סיפקו ללקוחות את המכוניות שרכשו ואף לא החזירו להם את כספם.

הפרקליטה הבכירה, היא אשתו לשעבר של החשוד העיקרי בפרשה, שמעצרו הוארך אמש בעשרה ימים, ולפי המשטרה השניים ככל הנראה התגרשו רק באופן פיקטיבי, כחלק ממסע ההונאה.

העבירות בהן חשודה הפרקליטה, הן קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות הונאה נוספות. שמה נאסר לפרסום וגם מעצרה הוארך בשבעה ימים.

לדברי שופט בית משפט השלום בירושלים דוד שאול גבאי ריכטר, "עולה מחומרי החקירה כי המבקשת נטלה חלק פעיל ומרכזי ב'מפעל ההונאה' שיזם ככל הנראה גרושה, והיא מילאה תפקיד בחברה שהוגדר כתפקיד מסוים, אך בפועל היה אחר לגמרי. החשד נגדה הוא כבד משקל עד מאוד ותשובותיה בחקירה לא נראות הגיוניות".

בעקבות תלונות של לקוחות רבים, ולפני ביצוע המעצרים אתמול, ערכה המשטרה חיפוש בבתי החשודים ובמשרדי חברת הליסינג בירושלים, ותפסה מסמכים, כלי רכב וציוד נוסף.

מהמשטרה נמסר: "מדובר בקבוצת חשודים שלא בחלה בשום אמצעי ולאורך תקופה ארוכה פגעה בעשרות אנשים תמימים שהעבירו לחשבונם את כספם לצורך מימון עסקת הליסינג ובכך נכנסו לחובות כבדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר