פרסום ראשון

עשרות משקיעים חרדים חוששים: יזם הנדל"ן לפני קריסה?

הם לא למדו לקח והשקיעו את מיטב כספם אצל איל ההון החרדי, יזם נדל"ן מוכר מירושלים, עד שהלה החל לדחות את התשלומים המובטחים ב"תירוצים שונים", והחששות הולכים וגוברים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

פרסום ראשון: עשרות משקיעים בציבור החרדי, שהשקיעו ממיטב כספם והונם אצל יזם נדל"ן חרדי מוכר מירושלים, חוששים כי אימפריית הנדל"ן שלו, שנחשבה יחסית לאמינה בשוק, עומדת בפני קריסה כלכלית, כך נודע ל"כיכר השבת".

החששות בדבר הקריסה הצפויה החלו לאחר שחברי הקבוצה הפסיקו, במהלך השנתיים האחרונות, לקבל את כספם, ואף נדחו על ידו ב"תירוצים שונים וטיעונים מוזרים", כדבריהם.

במהלך תקופה זו ערכה הקבוצה המגוונת של המשקיעים סדרת מפגשים עם היזם החרדי, שלטענתם רק העצימו את סימני השאלה סביב האימפריה שהקים, והגבירו את החששות מפני טלטלה של ממש שצפויה להתרגש עליהם, זאת לאחר שנחשפו לכך שהם נדחו על ידי היזם באמתלאות שונות.

יצויין, כי למרות החששות, המשקיעים מתקשים להאמין כי מדובר במעשה הונאה נכלולי, לאור העובדה שמדובר ביזם שאחראי למספר פרויקטים מרשימים בבירה כמו גם לשורת תרומות ומעשי צדקה.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי מספר משקיעים חברו לרוכשים, שמצאו עצמם חסרי אונים מול ההבטחות שהופרו והדרישות שלא קוימו, זאת לצד סימני השאלה הכבדים על האיתנות הפיננסית של המיזמים בהם השקיעו את מיטב כספם.

תחושת התסכול בקרב המשקיעים מתעצמת לאור סוללת עורכי הדין שעומדים לרשות היזם החרדי, המתישים, לדבריהם, את הפונים אליהם בסחבת משפטית ארוכה, ככל הנראה כחלק מהטקטיקה שנועדה להותיר את הכסף, ככל שניתן, אצל יזם הנדל"ן.

בתחילת השבוע נפגשו כעשרים משקיעים במשרד עורכי דין ידוע בתל אביב, שם החליטו להתאגד ולהתריע בפני משקיעים ורוכשים פוטנציאליים, מפני הסכנה שבמיזמים אלו.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר אחד המשקיעים בזעם ניכר ובתסכול גובר: "אנשים משעבדים את כל חייהם ברכישת דירות ומשקיעים את כספיהם במיזמים תמורת הבטחה ברורה לרווחים, ופעם אחר פעם הם עומדים מאחורי שוקת שבורה, מרומים ומנושלים כשרק סל התירוצים משתנה ומתעדכן".

"כיכר השבת" ימשיך לעקוב ולעדכן אחר ההתפתחויות בפרשה, שלבטח תגיע לבתי המשפט. יצוין כי בשלב זה אנו נמנעים מלפרסם את שמו של היזם החרדי, כדי שלא לגרום חלילה ל'כדור שלג' - תופעה בה השמועות לכשעצמן, עלולות לגרום למפולת כלכלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר