תוגש תביעה

שלטי פרסום לאזכרת מאיר כהנא - הוסרו בירושלים

בתי המלון 'גני ירושלים' ו'פארק' וזכיין השילוט במקום נכנעו ללחץ מאורגן מצד השמאל והסירו שלט פרסום ענק של עוצמה יהודית - שבתגובה, מבטיחים תביעה והכפלת הפרסום (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

בתי המלון 'גני ירושלים' ו'פארק' הניצבים בכניסה לירושלים וזכיין השילוט במקום נכנעו ללחץ מאורגן של הקרן החדשה לישראל חברי כנסת ערבים ומהשמאל הקיצוני שגייסו את תומכיהם ואיימו על בתי המלון כי יחרימו אותם מה שהביא לבקשתם מחברת הפרסום להוריד את שלטי הענק שהוצבו לפני מספר ימים לקראת אזכרתו של מנהיג תנועת כ"ך מאיר כהנא הי"ד.

ב'עוצמה יהודית' המארגנים של האירוע הביעו את זעמם כנגד המלונות והזכיין שהפרו את חוזה הפרסום. ברוך מרזל אמר כי "כאשר יענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ. לא נכנע לטרור השמאלני וכתג מחיר נכפיל את תקציב הפירסום לאזכרה של מו"ר הרב כהנא הי"ד".

עו"ד איתמר בן גביר הודיע לזכיין כי תוגש תביעה על חצי מליון ש"ח בגין הנזק שנגרם והפרת החוזה: "לא יתכן ששלט שאושר לפני הצבתו ע"י כל הגורמים בעירית ירושלים ואין בו כל בעיה חוקית יוסר רק בגלל לחץ טרוריסטי של מתנגדים פוליטיים זה סוף חופש הביטוי בישראל".

בנצי גופשטיין שהערב יהיה גם כערב הוכרה לפועלו אומר בתגובה: "שוב הוכח שהשמאל חזק בסתימת פיות. הדיבורים על חופש ביטוי תקפים רק לבוגדים שקוראים לפגוע בחיילי צה"ל ולאנשי שוברים שתיקה. לא יעזור להם הציבור יודע שהרב כהנא צדק ושהצבועים סותמים פיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר