'על חם'

חוליית גנבי רכבים נלכדה באמצע גניבת משאית

פעילות מבצעית המשולבת בחקירה מקצועית הביאה לתפיסתה 'על חם' של משאית גנובה ומעצרם של 2 חשודים שפעלו כחוליה מאורגנת וניסו להבריחה לשטחים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המשאית שנגנבה והושבה (צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הלילה של יום שני התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות משאית שעל פי החשד נגנבה משכונה בדרום העיר ירושלים. שוטרים שקיבלו את הדיווח, נערכו מיד בפעילות מבצעית מהירה תוך ניתוח תא השטח בו לפי החשד עלולה להימצא המשאית.

תוך דקות ספורות הבחינו השוטרים במשאית העושה דרכה לאחד ממעברי עוטף ירושלים, שם עצרו את המשאית וכן את החשוד שנהג בה טרם הצליח לממש כוונותיו ולהעבירה לשטחי יו"ש.

מבירור זהות החשוד עלה כי מדובר בתושב מזרח ירושלים כבן 45 בעל עבר בתחום הרכוש, והוא נעצר לחקירה במחלק הפשעים בתחנת מוריה. במקביל יצרו השוטרים קשר עם בעל המשאית ועדכנו אותו אודות גניבתה ותפיסתה ע"י השוטרים.

עם התקדמות החקירה עלה החשד כי החשוד לא פעל לבדו, וכי ישנו אדם נוסף שעפ"י החשד פעל יחד עמו כחוליה ונהג ברכב נוסף שמטרתו לוודא כי הדרך 'פנויה' וניתן להעביר המשאית הגנובה לכיוון שטחי יו"ש.

החוקרים תוך כיממה איתרו את זהותו של החשוד הנוסף, בן 35 מירושלים, ועצרו אותו לחקירה. החשודים נחקרו בחשד לגניבת רכב וקשירת קשר לעשות פשע. במהלכה נקשרו למיוחס להם.

מעצרם של החשודים הוארך אמש עד לתאריך 2.11.17 בפני בית המשפט.

בעל המשאית זומן לתחנת המשטרה, שם השיבו החוקרים את המשאית לידיו. הוא הודה לשוטרים עבור פעולתם הנחושה והמהירה שהשיבה לו את המשאית שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר