השווה לכלבים?

הרפורמים דורשים לפטר את ח"כ מיכאל מלכיאלי

אנשי התנועה הרפורמית פנו ליו"ר הכנסת ונשיא המדינה בבקשה לפטר את ח"כ מיכאל מלכיאלי בעקבות התבטאות שלו נגדם כשאמר שיש מקומות שיש איסור כניסה לכלבים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מיכאל מלכיאלי (באדיבות המצלם)

הרפורמים נגד מליכאלי: אנשי התנועה הרפורמית פנו במכתב ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ונשיא המדינה ראובן ריבלין בבקשה לפטר את ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) בעקבות התבטאות שלו הבוקר (רביעי) נגד הרפורמים במהלך דיון בוועדת הקליטה על הקפאת מתווה הכותל על ידי הממשלה.

במהלך הדיון אמר ח"כ מלכיאלי: "בכל מקום בעולם יש כללי התנהגות. כמו שבמועדון או בטקס רשמי יש מגבלות לבוש או איסור כניסה לכלבים".

ח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני) הגיבה לו: "אתה משווה בין כלבים ונשים?". על כך העיר לה ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי): "למה זה בכלל מעניין אותך הכותל? כמו שאני לא מתערב לך במועדונים".

בעקבות דבריו פנו הרפורמים לנשיא וליו"ר הכנסת וכתבו לו כי "מזעזע ומביש לשמוע את חברי הכנסת שלכם מתבטאים, שלא לומר חושבים, כך בכנסת ישראל. הם אינם ראויים לשבת בכנסת וראוי שתשקלו לבקש מהם להתפטר. או לפטרם לאלתר".

יצוין כי בדיון הוסיף מלכיאלי ואמר: "התנועות הרפורמיות שמושבם בעיקר בחו"ל לא יכולים להכתיב את סדר היום לאזרחי ישראל - שבוחר ברובו הגדול לנהל את טקסיו בכותל הרגיל ובדרך ישראל סבא. אסור לשכוח שבממשלה הקודמת שהיו שותפים בה נציגיהם וחבריהם של אנשי חו"ל - לא עשו דבר לקדם את 'החרפה השיויונית המדומה'".

יו"ר ש"ס השר דרעי, אמר בתגובה כי "מדובר בדרישה חצופה ומקוממת של קומץ שולי והרסני, המנסה לקעקע את כל הקדוש והיקר לעם היהודי. אני מחזק את נציגנו ח"כ מיכאל מלכיאלי ששימש היום בוועדה פה לרוב מכריע של אזרחי ישראל הרואים חובה לשמור על צביונו היהודי של הכותל המערבי”.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר