נתניהו קורא לפיוס לאומי: "מבין את הכאב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב מעל דוכן הכנסת ליובל רבין, והתייחס לדבריו מוקדם יותר בטקס בהר הרצל, כשהוא קורא לפיוס לאומי. "מבין את הכאב של יובל" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו בכנסת, היום (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (רביעי) מעל דוכן הכנסת ליובל רבין, והתייחס לדבריו מוקדם יותר בטקס בהר הרצל, כשהוא קורא לפיוס לאומי.

נתניהו אמר במהלך נאומו: "יובל רבין אתה אכן לחצת את ידי בשנת 2009 אני זוכר את זה ומעריך את זה. אני רוצה לומר לך כמה דברים מלב אל לב וגם לך דליה. אני מבקש לומר לשניכם הערכתי מאוד את אבא שלכם וגם חיבבתי אותו מאוד. הכרתי אותו לראשונה בתחילת שנות ה70 כשבאתי לבית בבלפור יחד עם אבי ושוחחנו על הדיפת לחצים מדיניים. זמן קצר לאחר מיכן נפגשנו שוב הוא ואבי ואימי בימי השכול לאחר נפילתו של אחי".

לדבריו: "במהלך השנים נפגשנו פעמים רבות. כשהוא הביא את הסכם אוסלו הוא פעל לפי שיקול דעתו לטובת מדינת ישראל ואני פעלתי ואני פועל היום לפי שיקול דעתי לטובת מדינת ישראל. וחלקתי עליו. אמרתי אז וזה מתועד, הוא טועה אבל הוא לא בוגד. היו לי שיחות איתו שהסכמנו על הרבה מאוד דברים. על הכלכלה, ביטחון, הסכם השלום עם ירדן שנתתי לו גיבוי מוחלט, על שינוי שיטת הממשל, שנינו תמכנו בבחירה ישירה".

"תתפלא יובל" הוסיף נתניהו: "אני מבין את הכאב שלך אל מול גלי ההכפשות וההשמצות נגד אביך. אתה פנית אלי ואני מרים את הכפפה. אני קורא לפיוס לאומי ולאחווה. לאור קריאתך המרגשת אני שב וחוזר על המסר הזה במלוא העוצמה ואני קורא להתאחד".

בדבריו בהר הרצל אמר יובל רבין גם כי "רשימת ה'בוגדים' מתארכת מיום ליום. לבנק המטרות מצטרפים חדשות לבקרים - מרמטכ"לים, מפכ"לים, ראשי מוסד ועד יוצרים שדעותיהם אינם נוחות, ואין מי שיגיד 'עד כאן, עצרו את הטירוף הזה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר