לא יעזור לאף אחד"

דרעי: "היה ניסיון להפיכה בש"ס, זה לא צלח"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התבטא הערב ואמר כי נעשה "ניסיון הפיכה" בתנועה. על הסקרים אמר: "חלקם אינטרנטים וחלקם תלושים. אין להם מושג מה קורה באמת בשטח" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי, הערב (צילום: יעקב כהן)

יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי התבטא הערב (רביעי) בקשר לדיווחים סביב התנועה בשבועות האחרונים, לפיהם יש מי שמנסה להחזיר את אלי ישי למפלגה ואמר כי היה מדובר ב"ניסיון הפיכה", לא פחות.

בכנס נציגי ש"ס לקראת הבחירות לרשויות המקומיות התבטא דרעי ואמר: "בחודשים האחרונים היה ניסיון לעשות הפיכה בש"ס, ניסיון שלא הצליח". על הדמויות שעמדו מאחורי 'ניסיון ההפיכה' אמר דרעי: "אלו אותם אנשים שמנסים להרוס את התנועה כבר שנים".

לדבריו: "היו אנשים שפירשו את השתיקה שלי כסימן לכך שאני עומד להתפטר, הם ניסו כביכול לדאוג 'לעתיד התנועה'. הנה אני מודיע לכם: ש"ס זה הבית שלנו. נמשיך להנהיג את התנועה תחת נשיא מועצת חכמי התורה ומועצת החכמים. לא יעזור לאף אחד".

דרעי הוסיף ואמר: "בעקבות חקירת המשטרה נגדי ונגד אשתי שתקנו כדי לכבד את החקירה. היו כאלה שהפיצו שמועות שאני אוטוטו מתפטר, אוטוטו פורש. הם דאגו כביכול לצייר עצמם כמי שדואגים לתנועה כשבעצם רצו לדאוג לעצמם".

דרעי המשיך ותקף את אלי ישי: "האנשים האלה עשו כבר הפיכה בשנת 1999: אחרי 17 מנדטים ששס קיבלה, אנשים מתוכנו גרמו לכך שאהוד ברק אמר רק לא שס, וגרמו בכך להרס התנועה".

באשר לגיבוי לו הוא זוכה מנשיא המועצת אמר דרעי: "ראש הישיבה, מרן חכם שלום אמר לי לאחרונה בשיחה אישית ביננו: 'רבי אריה תזכור, כמה שקשה יותר אתם עושים דברים נכונים'. אני אומר לכולכם ולכל אותם אנשים שמנסים להרוס את התנועה באופן חד משמעי: חבל לכם על הזמן. אני נשאר לעמוד בראש תנועת ש"ס, אמשיך להנהיג ולהוביל את ש"ס תחת מועצת החכמים כי בית לא עוזבים".

אריה דרעי התייחס לסקרים שפורסמו הערב בערוץ 2 וערוץ 10, שם מפלגתו נמצאת על גבול אחוז החסימה עם ארבעה מנדטם ואמר: "אל תתרשמו משום סקרים כאלה ואחרים. חלקם אינטרנטים וחלקם תלושים. אין להם מושג מה קורה באמת בשטח. הם לא רואים את העצרות ההמוניות. אין מי שיכול להתחרות עם ש״ס בשטח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר