סוף להגרלה

נשיא ארצות הברית פועל לביטול הגרלת הגרין קארד השנתית

בעקבות הפיגוע אמש, אותו ביצע מחבל יליד אוזבקיסטן שהגיע לארה"ב לאחר שזכה בהגרלת הגרין קארד השנתית אמר הנשיא טראמפ כי יפעל לביטולה באופן מיידי. "אנחנו חייבים להיות קשוחים יותר" אמר טראמפ (חדשות, בעולם)

טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

בנאום שנשא היום (רביעי) נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הוא התייחס לפיגוע שאירע אמש (שלישי) בלב מנהטן ואמר כי הוא יפעל לביטול הגרלת הגרין קארד השנתית שבאמצעותה נכנס המחבל סייפולו סייפוב האוזבקי לתחומי ארצות הברית.

טראמפ אמר "היום אני מתחיל בתהליך לביטול הגרלת הגיוון. אני הולך לבקש מהקונגרס להתחיל לעבוד מיד, כדי שניפטר מהתוכנית הזאת, אני אנקוט את הצעדים ההכרחיים כדי להגן על העם שלנו" את הדברים אמר טראמפ בישיבת קבינט שנערכה בבית הלבן.

זירת הפיגוע (צילום: חיים, המייל האדום)

הנשיא התייחס גם לתגובות שיבואו בעקבות ההחלטה ואמר "אנחנו חייבים להיות קשוחים וחכמים יותר, והרבה פחות פוליטיקלי קורקט. אנחנו כל כך פוליטיקלי קורקט שאנחנו מפחדים לעשות משהו".

בתוך כך אישרה הערב המחלקה לביטחון המולדת את הדיווחים על כך שהמחבל הגיע לארה"ב מאוזבקיסטן בשנת 2010 לאחר שזכה בהגרלה של מחלקת המדינה. הגרלת הגין קארד השנתית נוסדה במטרה לגוון את מוצאם של מקבלי הגרין קארד, ולהעניק אשרות שהייה לאזרחי ממדינות בעלות שיעור הגירה נמוך לארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר