צפו בווידאו

ליצמן נגד 'כלכליסט': "פייק ניוז, שקרים גסים"

שר הבריאות יעקב ליצמן תקף הערב את העיתון "כלכליסט": "הופתעתי הבוקר לראות כותרת ענק; האינטרס החרדי של ליצמן ברפורמת הסיעוד, לדאוג לחרדים שלא משלמים מיסים. זה פייק ניוז ושקר גס" (חדשות)

שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90. וידאו: באדיבות המצלם)

שר הבריאות יעקב ליצמן תקף הערב (רביעי) את העיתון "כלכליסט" זאת בעקבות כותרת שהופיעה הבוקר על שער העיתון ועסקה בפתרון של ליצמן לסוגיית הביטוח הסיעודי.

בכנס עמותת 'מהיום' לאורח חיים בריא אמר הערב ליצמן: "הופתעתי הבוקר לראות כותרת ענק בכלכליסט; האינטרס החרדי של ליצמן ברפורמת הסיעוד, לדאוג לחרדים שלא משלמים מיסים".

"זו בושה וחרפה ושקר גס. פייק ניוז של ממש. לומר שאני מקדם רפורמה לאומית חברתית כדי לדאוג לחרדים זה שיא החוצפה" אמר ליצמן.

בכתבה שפורסמה בכלכליסט נאמר: "יש בהצעה של ליצמן כמה חורים מדאיגים. למשל, כוונתו להפעיל אותה באמצעות הביטוח הלאומי. רק בתחילת השנה הצהיר המוסד כי בעוד 28 שנה לא יוכל לעמוד בהתחייבויותיו לתשלום קצבאות. אין שום הבטחה שבעוד כמה שנים יצליח המוסד לעמוד בתשלום הקצבאות הקיימות, בטח שלא בקצבאות סיעוד נוספות".

"בנוסף" נאמר, "מימון קצבת סיעוד בסיסית דרך העלאת מס הבריאות פירושה שרק משלמי המסים, הידיים העובדות, יממנו את הסיעוד של כלל האוכלוסיה. כאן נכנס האינטרס של ליצמן, אחד ממנהיגי הציבור החרדי. ליצמן, שמייצג אוכלוסיה שחלקים נכבדים ממנה משלם מסים באופן חלקי, מצפה שאלו שמשלמים את המס הזה ישלמו עוד יותר כדי לממן את אלו שלא. בנוסף, גם מעלימי מס יהנו מהפתרון שמציע ליצמן ללא עלות, על חשבון הציבור העובד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר