"יוצא מגדר הרגיל"

ריאן נאש ירה במחבל והפך לגיבור של מנהטן

הגיבור של מנהטן הוא השוטר ריאן נאש, בן 28, שהיה הראשון שחתר למגע עם המחבל סייפולו סייפוב, ירה לעברו לאחר שסירב לזרוק את אקדחי הצעצוע והביא למעצרו (אקטואליה)

ריאן נאש (צילומסך: CBS New York)

הגיבור של מנהטן בימים אלו הוא השוטר ריאן נאש, בן 28, שהיה הראשון שחתר למגע עם המחבל סייפולו סייפוב, ירה בו והביא למעצרו.

נאש הוזעק ביום שלישי האחרון לתיכון בסמוך למרכז הסחר העולמי במנהטן לטפל באירוע מקומי, כעבור כחצי שעה הוזעק לשביל האופניים בסמוך, בשל דיווח על תאונה, שהתבררה מהר מאוד כזירת פיגוע דריסה בה נרצחו שמונה בני אדם.

ריאן נאש הגיע למקום עם שותפו ג'ון הסיוטיס הם ראו את רכב המחבל שהתנגש באוטובוס תלמידים לאחר שדרס את רוכבי האופניים. המחבל, סייפוב, יצא מהרכב ונופף באקדחים - שהתבררו כאקדחי צעצוע, תוך שהוא נלמט מהמקום וקורא "אללה אכבר", לפי עדות עדי ראיה.

השוטר נאש קרא למחבל להניח את הנשק אך הוא סירב ונאש ירה לעברו, פצע אותו בבטנו ונטרל אותו.

נאש מסרב לראות בעצמו כגיבור אל מושל ניו יורק אנדרו קומו אמר כי "הוא היה גיבור. משטרת ניו יורק היא לא רק ההנהגה שלה, אלא גברים ונשים שנמצאים בשטח ובחזית מדי יום. אני חושב שהשוטר נאש הראה כמה שהם חשובים, מוכשרים ואמיצים".

ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו שיבח את נאש ואמר כי "מה שהוא עשה יוצא מגדר הרגיל. הוא נותן לאנשים אמונה בכוח המשטרתי שלנו והערכה לשוטרים".

נאש, שהצטרף למשטרת ניו יורק ב-2012 וביצע מאז יותר מ-50 מעצרים, סבל מצפצופים באזניים לאחר הפיגוע והועבר לבית החולים.

משטרת ניו יורק מסרה אתמול כי סייפוב תכנן את פיגוע הדריסה במשך שבועות ועשה זאת בשם דאעש. בטנדר ששכר נמצאו סכינים רבות. בבית החולים אמר סייפוב בחקירתו כי הוא גאה במה שעשה, והתכוון להמשיך במסע ההרג ולנסוע לגשר ברוקלין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר