עוקץ מיליונים

שילם 7 מיליון שקלים על קרקע וגילה כי נפל לעוקץ

נהג מונית מאזור רחובות חשוד כי הונה רוכשי קרקעות בהיקף של מיליונים, החשוד שמכחיש כל קשר לפרשה נעצר. על פי הערכות המשטרה החשוד אמור היה לשלשל לכיסו מאות אלפי שקלים

(צילום: Nati Shohat/Flash90)

נהג מונית, תושב רחובות בן 37, נעצר על ידי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, לאחר שנחשד כי עמד מאחורי הונאת קרקעות בשווי של מיליוני שקלים, מתוכם אמור היה החשוד לשלשל לכיסו מאות אלפי שקלים. בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים.

המעצר נעשה לאחר שאדם שהגיע לאחרונה למפלג ההונאה בתל אביב טען כי שילם 7 מיליון שקלים על קרקע, אך לדאבונו התברר לו שנפל לתרמית. התלונה הוציאה את חוקרי היחידה להתחקות אחר החשוד והביאו למעצרו על ידי שוטרי מחוז תל אביב. בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו ומסר גרסה לפיה נכנס לנעליו של אדם אחר אשר יש לו חוב כלפי אותו מתלונן.

אך אל מול טענותיו עומדת חקירת מפלג ההונאה ממנה עולה כי לגרסת החשוד אין כל אחיזה בראיות שנאספו עד כה ומי שנעצר עמד מאחורי ההונאה במסגרתה אמור היה לשלשל לכיסו סך של למעלה מחצי מיליון שקלים. אתמול הובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב שם ביקשו להאריך את מעצרו בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר להונות, שימוש במסמך מזויף וזיוף.

נציג המשטרה שנכח בדיון הארכת המעצר אמר: "כרגע העובדות שהאדם שביצע ניסיון לעוקץ, זה האדם הזה, אין שום תימוכין למה שהוא אומר. אנחנו צריכים להעמיק בחקירה ולו מה עומד מאחורי הגרסה של החשוד".

מנגד, טען פרקליטו של החשוד, עורך הדין זאב אלוני, כי מרשו מכחיש את המיוחס לו. וביקש לשחררו ואמר כי מדובר בנהג מונית ללא עבר פלילי או הרשעות ובגלל שלטענת המשטרה הגרסה שלו לא אמיתית, הוא נעצר. השופטת רונית פוזננסקי קבעה כי קיים חשש שאם החשוד ישוחרר הוא ישבש את החקירה והאריכה את מעצרו בחמישה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר