מתקפה בוטה

ח"כ יעל גרמן: מי שקובע בממשלה זו 'אגודת ישראל'

חברת הכנסת יעל גרמן תקפה את השליטה של המפלגות החרדיות בממשלה והעובדה שהחרדים מטילים וטו על חוקים נגד הדת, אך הדגישה כי אם 'יש עתיד' תרכיב את הממשלה, החרדים יקראו לשבת בה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יעל גרמן (צילום: פלאש 90)

שרת הבריאות לשעבר ח"כ יעל גרמן (יש עתיד) התייחסה באירוע "שבתרבות" בעיר מודיעין לעובדה שהמפלגות החרדיות חברות בממשלת נתניהו ותקפה את העובדה שלדבריה הם אלו שמנהלים את הממשלה, אך הדגיש כי ביום ש'יש עתיד' תרכיב את הממשלה, החרידם ייקראו להיות חלק מהממשלה.

גרמן תקפה ואמרה: "החרדים, במיוחד אגודת ישראל ומי שעומד בראשה (שר הבריאות יעקב ליצמן. י-כ) הם למעשה מחשקים את הממשלה, אין היום באמת דמוקרטיה, באים ואומרים דמוקרטיה זה רצון העם - רצון הרוב, רצון הרוב בחר בליכוד אבל מי שקובע איזה חוקים יעברו במדינת ישראל זה לא הליכוד זה אגודת ישראל".

גרמן תקפה והוסיפה: ''הם לא נותנים תחבורה ציבורית בשבת כאשר הרוב בעת תחבורה ציבורית בשבת, הם לא מאפשרים ברית זוגיות כאשר הרוב בעד ברית הזוגיות".

אך למרות דבריה הקשים והמתקפה על החרדים, הדגישה אשת 'יש עתיד': "'כשנרכיב את הממשלה אני חושבת שצריך לקרוא להם. הם חלק מהעם וצריכים לייצג אותו אך עם אבל משמעותי, בלי וטו רק במתן חופש הצבעה מטועמי מצפון וכך נוכל לקיים דמוקרטיה לפי רצון הרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר