בעקבות פיצוץ המנהרה

הג'יאהד האסלאמי: תגובתנו הצבאית מוכנה

"אנשים התרגלו לתגובות כמו ירי מספר רב של רקטות חצי שעה לאחר האירוע, אך הכיבוש צריך להבין כי יש לנו אופציות שונות", אומר בכיר הג'יאהד שטוען כי הכל יהיה בתיאום עם חמאס (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)

תגובת פלוגות 'אל קודס', הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי בעזה, לפיצוץ מנהרת הטרור על יד צה"ל בו נהרגו רבים מפעיליו - מוכנה. כך אמר אמש (שבת) חאלד אל-בטש, בכיר הארגון.

לדבריו, "אנשים התרגלו לתגובות כמו ירי מספר רב של רקטות חצי שעה לאחר האירוע, אך הכיבוש צריך להבין כי יש לנו אופציות שונות וכי אנחנו יכולים להשתמש בכולן. להתנגדות יש לא רק רקטות, אלא גם כלים אחרים כמו למשל כוחות ה'נוחבה' שלנו או צורות אחרות של התנגדות".

אל-בטש הוסיף, כי "הכיבוש רוצה שעזה תישאר זירה של חיסולים ואימונים", וכן שההחלטה על התגובה תהיה של פלוגות אל קודס אך היא תיקבע יחד עם חמאס.

"הזמן אוזל" - סרטון האיומים האחרון של הג'יהאד (צילום: מתןך פייסבוק)

בתוך כך, בצה"ל ממשיכים להיערך לקראת אפשרות של ניסיון תגובה מצד הג'יהאד האסלאמי, כנקמה על פיצוץ המנהרה בשטח ישראל ביום שני, לגביו עדכן ארגון הטרור כי מניין ההרוגים שם עלה ל-12 לאחר מציאת גופות של חמישה נעדרים. כזכור, קין בכיר בצה"ל העריך בתדרוך כתבים בשבוע שעבר כי מספר המחבלים ההרוגים עוד יגיע ל-14.

"ישנן מנהרות שעדיין לא התגלו על ידי ישראל", טוענים בג'יאהד, "למרות הטכנולוגיה החדישה של האויב, הצליחו לוחמינו להתקדם מאות מטרים במנהרה שאינה יחידה לתוך שטח האויב. נמשיך להכין נשק מרתיע שהוא מתפתח לשחרור אסירים".

לבקשת ארגון הצלב האדום מישראל לאפשר פעולות לאיתור וחילוץ הרוגים ופצועים במנהרה, הגיב אתמול מתאם הפעולות בשטחים אלוף יואב אלוף מרדכי שכתב: "לא נאפשר את איתור המחבלים במנהרה ללא התקדמות בסוגיית השבויים והנעדרים הישראליים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר