נזק נפשי

ילד נדרס על ידי מורתו ויקבל 677 אלף שקל

הילד נדרס לפני שנתיים בעת שהיה בדרכו לבית הספר, ההורים שתבעו טענו כי נגרם לו נזק נפשי כבד כתוצאה מהתאונה. הסכום יופקד בחשבונו של הילד עד גיל 18 (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ילד שנדרס בדרכו לבית הספר לפני שנתיים על ידי מורתו יקבל פיצוי של מאות אלפי שקלים - כך פסק לאחרונה בית משפט השלום בתל אביב.

על פי כתב התביעה, התלמיד שהיה אז בן 8, עשה את דרכו לבית הספר באחת מערי הנגב. כשהחל לחצות את מעבר החציה נדרס על ידי רכב, שבו נהגה מורה בבית ספרו. הוריו של התלמיד סיפרו כי הצוות החינוכי תמך בו ועזר לו, והוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם קיבל טיפול רפואי. אך הפגיעה הפיזית שהסתכמה ברגל שבורה, התגמדה לעומת הפגיעה הנפשית שממנה סבל: התלמיד סירב לחצות כביש לבדו, החל לחוות חלומות וסיוטים על תאונות, פחד להישאר לבדו וסבל מחרדות ומפלאשבקים של התאונה.

"עם הזמן הבנו שנגרמה לו פוסט טראומה", אמר עו"ד אסולין, שהגיש את התביעה נגד חברת הביטוח יחד עם עו"ד אריאל מישורי ממשרד מישורי אור שפינוט. "הוא סבל מפחד נוראי ממכוניות והפחדים פגעו בתפקוד היומיומי שלו". כתוצאה מכך אף החל טיפול בבית החולים הפסיכיאטרי. הוא סבל מירידה דרסטית בלימודים ומסיוטים וחשש לחצות כבישים. כיום, שנתיים אחרי התאונה, מצבו נותר כמעט כשהיה.

לאחר משא ומתן אינטנסיבי הגיעו לפשרה שלפיה התלמיד יקבל פיצוי של 677,220 שקל, שיופקדו בתוכנית חיסכון עד הגיעו לגיל 18. בית המשפט הורה כי ההורים יקבלו כבר עתה 30 אלף שקל מהסכום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר